Gå til innhold

Trenger litt hjelp her..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må skaffe meg en sportsvogn eller en trille. Som ikke er alt for dyr. Noen som har noe tips til meg??

 

Vogna må kunne legge ryggen ned

Den må heller ikke være så tung som en stor Simovogn er. Siden jeg har det... Skal bruke vogna til buss/by handling..

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reisetrilla til simo er veldig ålreit da (487), jeg har simo kombi og den trilla.

Koster litt da, er vel 2700 ny. Ligger en del på finn :o)

Skrevet

Takk for tipset.. :)

Skrevet

Den har mange av fordelene til storesimoen bare i mindre skala og med svingbare forhjul.

Full liggestilling, stor, dyp og lun kalesje med titteluke, fire hjul.. :o)

Love it :-) Er en drøm å trille både på asfalt og i kjøpesentere :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...