Gå til innhold

Hemoroider


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Argh - dette er tredje graviditeten og hver gang begynner det med hemoroider! Utrolig irriterende og vondt! Noen andre som er plaget med det? Og noen som har noen tips? Har også veldig underlig fordøyelse for tiden, når jeg først må på do så må jeg med EN GANG, kan ikke vente et sekund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

 

Jeg er ikke plager med hemorider enda, men ser for meg at det kan komme. Fordøyelsen er ikke som vanlig og jeg har utrolig treg mage! Jeg pleier ikke å måtte tenke etter når jeg var på do sist, men nå etter at jeg ble gravid har det gått helt i stå for tarmsystemet! Så at de hemoridene kommer til meg også må jeg vel bare innfinne meg med! Men plagsomme er de! Kankje legen din eller jordmor har noen tips til å bli kvitt dem?

 

Lykke til med graviditeten!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg sliter også litt med hemoroider men har veldig løs mage nå og da gjør det jo ikke så vondt å gå på do.. Du får jo kjøpt sånn salve på apoteket, den har jeg brukt og den lindrer veldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke hva hemorroider er/kjennes ut som, men jeg har hatt mye kløe. Kan det være på grunn av graviditeten og er det hemorroider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...