Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Jeg tenker at di er sånne villmarks-elskende damer. Ut på tur aldri sur. Eller treige "tante-typer" med klær fra sparkjøp.
Gjest Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 At de er mer komfortable med sitt eget kjønnshår enn jeg er.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 hehe... heldigvis vet jeg ingenting om hvilke damer rundt meg som barberer seg eller ikke, så tenker ingenting på det.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Noen barberer seg og andre ikke.. Det er alt etter hva den enkelte liker. Jeg hadde da ikke sett anneledes på en person om hun barberte seg nedentil eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Hehe, tenker vel ikke noe spesielt om det, men personlig ville jeg ikke hatt meg med de. Ikke noe koselig å brøyte seg vei gjennom alt kjønnshåret før man kommer til godsakene:) Hver sin smak, jeg synes ikke hår er delikat. Spesielt lukter det og!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Jeg tenker: Endelig noen som skjønner at håra ikke trenger å bli kutta vekk! Jeg skjønner ikke helt poenget med intimbarbering. En ting er at noen kanskje føler med når de er barberte, og da er det forståelig, men å barbere seg bare fordi alle andre gjør det, det skjønner jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Så menn som barberer seg får seg heller aldri noe?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #12 Skrevet 10. juli 2009 Der er faktisk menn som liker en urskog;) Men personlig liker jeg å ta alt. Jeg tenker ikke noe spes om damer som ikke gjør noe som helst med det.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #13 Skrevet 10. juli 2009 jeg fniser av de som er barbert og som i dusjen (offentlig basseng) kikker i taket og later som om de ikke er brydd over at alle ser fitteleppene deres som henger å slenger langt nedpå lårene... ha ha ha ha!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #14 Skrevet 10. juli 2009 Jeg barberer meg ikke til vanlig. Det hender innimellom at jeg gjør det. Mannen liker det når jeg gjør det, men det er ikke ting jeg prioriterer. Da jeg var ungdom var ikke dette vanlig i det hele tatt!!! Har aldri vært vant med å gjøre det ... Har liksom ikke blitt en rutine..Og jeg er bare 33 år.... Men som sagt gjør jeg det innimellom.. Og klipper litt her og der.. Og vet dere hva???????? Jeg er hverken friluftslivdame eller gammel tante med sparkjøpklær. Jeg er en helt vanlig jente.. Og så har jeg sex!!! Masse deilig sex sammen med mannen jeg elsker!! Ja det hadde dere nok ikke trodd??? Hohohohohoho....
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #15 Skrevet 10. juli 2009 Jeg tenker at de er frie, kvinner som elsker kroppen sin slik den er og at de har masse god sex i ville posisjoner. Jeg barberer kroppen min, og jeg skulle ønske jeg en dag var kvinne nok til å slutte med det.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #16 Skrevet 10. juli 2009 Tenker at de er medlem av Kvinnegruppa Ottar, at de er rødstrømper eller SV´ere.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #17 Skrevet 10. juli 2009 Tenker at de er lat, det er det som er grunnen til at jeg til tider ser ut som en urskog;)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #18 Skrevet 10. juli 2009 Tenker de er redd for og bli kalde på høna
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #19 Skrevet 10. juli 2009 Jeg barberer meg stort sett ikke, har bare gjort det noen få ganger "bare for å prøve". Jeg skjønner ikke hvor dere har det fra at kjønnshår lukter...???!! Vi vasker oss da nedentil selv om vi har hår for svarte! Jeg luker ikke noe mer når jeg har hår enn når jeg ikke har det.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #20 Skrevet 10. juli 2009 At de har en masse med lus og lopper og midd.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #21 Skrevet 10. juli 2009 Ikke min mann ihvertfall. He he. Jeg måtte lære ham å barbere seg og han er 40 år. hadde hatt et særdeles ikke-eksisterende sexliv med ekskona, så var vel ikke et behov for å barbere seg. Sånn er det når man ikke har fått oralsex på 7-8 år, da gir man opp frisering nedentil. Jeg barberer meg heller ikke når jeg er syk eller partnerløs. Og dessuten.. Dersom jeg er på SATS og skal dusje etter trening, så ville jeg blitt sjokkert dersom jeg så en tilsynelatende lekker dame med en busk mellom beina. Så jeg tror litt på det HI sier... At det er damer som ikke bruker sminke og som generelt ikke bryr seg om utseendet sitt, eller som ikke har et sexliv. Av de maaaange jeg hatt sex med er det kun èn som har sagt at han foretrekker kjønnshår. Jeg er jo levende statistikk!! He he.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #22 Skrevet 10. juli 2009 Jeg tenker ikke noe om det, for sånt gidder jeg ikke å ha meninger om. En setter folk i bås nok som det er.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #23 Skrevet 10. juli 2009 Jeg er lekker med busk. Har da ikke noe med det å gjøre. Men du må jo bare spekulere videre på den saken, for de fleste damene viser seg ikke nakne for andre enn mannen sin.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #24 Skrevet 10. juli 2009 hehe, takk for en god latter anonym 23:04..haha, den var morsom. Jeg har hår DER, men hadde den vært bar, hadde det ikke hengt og slengt noe som helst
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #25 Skrevet 10. juli 2009 Jeg tenker at de er sånn som meg: Tar sin egen kropp akkurat som den er. Jammen mye rart å lese! Tror dere oss med hår på prakten er mindre renslige av den grunn? Latterlig. Hilsen ei tante med hår, sex og ren tufselufs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå