Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Du var den hoteste baben på jord. Guttene lå langflate etter deg og snublet i fortauskanten fordi knærna var helt gele. Rumpa var spretten og sprek, og en kunne se overgangen fra rumpe til lår. Nybarberte legger var en selvfølge, og med flotte sko som undertegnet din sexy stil. 90-60-90 var mål som du kunne kjenne deg igjen i. Brystene var yppige og faste, helt perfekte og kunne tenne enhver mann i mils omkrets. Velsminket og med et våkent blikk speidet du utover verden i det du slengte det glinsende vakre håret bakover......før dommen falt, du var GRAVID. Tiden som gravid gikk på sin måte og babyn kom, og alt var bare stas. SÅ. Rumpa som så engang var så fin, hang nå nesten nede på knærna med flere smilehull i enn antall fingre og tær. Leggene var plutselig ikke like viktig lenger og skjeggstubber ikke et fremmedord. De tidligere sexy skoene er nå byttet ut med fornuftige sko al a fotform. 90-60-90 er mål du ikke lenger viste eksisterte, og en kan si at RUNDE former er virkelig rette ordet her. Magen er blitt et eneste stort veikart av strekkmerker som viser vei opp til et par vrengte polvotter som er nesten nede ved navlen, også tildligere kalt bryster. Sminken er heller ikke så viktig lenger og håret har fått en lettere behandling med børste før det havnet i en knute i nakken. Og de gangene det skulle skje at en mann snublet i et fortauskant var ikke fordi du var så sexy, men fordi mannen var over 70 og dårlig til bens. Dommen har falt.....du har blitt MOR!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Morsomt ja.....he he, selv om jeg ikke liker å tenke på det sånn :oD
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 synes ikke det stemmer i det hele tatt, men morsomt beskrevet likevel:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 kjenner meg igjen.... he, he.... var jo ei skikelig bærte stilig kledd, pent sminket, fin på håret, veltrent og fast i fisken, så fresh ut, blikk fra gutta.... men det var da... he, he Nå, rekker jeg så vidt å ta meg en dusj og slenge på meg litt sminke, håret tar jeg meg ikke tid til å fikse, joggebukse er fast inventar på meg da jeg ikke synes det er noe gøy å kjøpe klær mer når flesket tyter ut..... har vel 4 kg for mye på kroppen, fått en liten slapp pondus... ( veide 52 kg før jeg ble gravid, føler meg som ei skikkelig sugge.... kan se på meg at det har blitt veldig lite søvn på meg de siste månedene( de blå ringene under øya....) men jeg har tenkt å bli mitt gamle jeg etterhvert, bare jeg får litt mere søvn og overskudd... Vordene hot mama....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå