Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 ...hormonelle hissige damer her inne, da!!! Har ikke vært så mye på dette forumet før, men enkelte innlegg tar jo kaka! Dårlig språk og stygge ord bare fordi noen kommer med et utsagn man er uenig i! Skjer, a, damer???
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 ja dette er virkeli ett forum til å bli underholdt av. selv har jeg flirt meg skakk halve kvelden. ingenting å gjøre ikveld, men hva gjør vel det når man blir underholdt av sånne artige damer noen timer
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Sant nok! Helt utrolig hva folk får seg til å skrive!!! Artig HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå