Gå til innhold

Har dere hår i rompa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja... en hel jungel

Skrevet

Ja, 10 kg sort krøllete hår....he he

Skrevet

hahahahaha

Skrevet

hahahahahahahahahaha anonymforum overgår virkelig seg selv i kveld. dette er jo bare ett fantastisk spørsmål hahahahahaha. vokser til langt oppover ørene!!!!!!!!! :P

Skrevet

Nei, ikke på selve kjønnsorganet heller. Bare på "trekanten" Lærnet faktisk nylig at det var vanlig å ha hår rundt kjønnslepper og i baken *flau*

Skrevet

ALLE har hår i rumpa!!!!!!!!

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Endel ja! Men jeg napper det bort.

Skrevet

Nope,for jeg har nettopp fjerna det,og lagte genser til meg selv av det!

Men til vanlig har jeg det ja,er ganske gøy,for jeg pleier å lage fletter av håret når jeg kjeder meg...

Skrevet

Napper?? Auuch...:S

Hvordan gjør du det da? Med pinsett? Er ikke det jævlig vondt??

Skrevet

hehehe... *sitter og tvinner lokkene i kjedsomhet her*

Skrevet

22:44 stikker ikke den gensere litt? ser for meg at de stive hårene kan bli litt irriterende? eller mykgjør du dem på ett vis for å øke komforten? :D

Skrevet

Jeg har blitt velsigna med myke hår ser du :) så den stikker lite :)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Jeg svinger bena over hodet mens jeg ligger, pinsett trenger jeg ikke..hårene er så lange at jeg kan bruke tennene.

Skrevet

Bruker sikkert milo tøymykner for ull og "andre typer ull"

Skrevet

Javisst! Svart og stivt som f... ! Jeg napper det... Med bare fingrene for de som lurer på det...-da får jeg best tak på det!!!

Skrevet

ja milo må brukes,funker veldig bra for å få vekk dangelbær!!! :P

Skrevet

ull er hvermans gull har jeg hørt :D hår er fint. masse hår overalt. la det vokse og gro. hihi. NOT :D

Skrevet

Jeg synes det er litt snodig at ingen her har et fnugg av hår i stumpen, da hører dere til sjeldenhetene. Jeg jobber på en klinikk der jeg ser kvinner nedentil omtrent hver dag, og stort sett de fleste har hår der.

Noen fjerner det, andre bryr seg ikke om det. Noen har mer, andre mindre. Noen lyse, noen mørke. Men selvfølgelig så er jo dib/bim standarden noe heeeelt annet enn hva som er vanlig.

Skrevet

jepp. den generelle dib standarden er en barbie dukke med sukker smil og perfekte unger dagen lang. trallala. for en gjeng :)

Skrevet

Ikke sant. La de nå få leve i trua:)

Skrevet

Ja, og anonym 23.09 skjønner ikke at dette bare er gøy. Og at de fleste som svarer muligens fjerener dem.

Men JEG derimot, er helt perfekt. Operert, operert, operert, operert....kun plastik som funker her i gården.

Skrevet

Jeg husker første gang (og eneste forøvrig) jeg tok brasiliansk voksing.

Da damen var ferdig med å vokse foran sa hun: " Nå kan du snu deg". jeg: " Hvorfor det?"

Hun: " Vi vokser bak også"

Jeg: "Eh nei jeg tror det holder!!"

Følte meg som en idiot som ikke hadde skjønt at man faktisk vokser romper også.

Ikke f...om jeg skulle ligge med rompa opp i ansiktet hennes så hun kunne vokse meg der!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...