Gå til innhold

Gir dere brunt til mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Analsex er helt fantastisk! Elsker det! Spesielt om han kan ha et par fingre eller en dildo inni musa samtidig, og om jeg da stimulerer klitoris er jeg i himmelen. helt vilt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må jo bare forberede seg! Før jeg går i dusjen, går jeg på do som vanlig, i dusjen setter jeg dusjhodet inn til hullet, så det spyles vann inn, så går jeg på do. gjentar dette et par tre ganger....

om du synes det gjør vondt, få mannen til å bruke en eller to fingre først. om ikke hjelper behandlingen ovenfor til å slappe av, og "klargjøre" for en fantastisk hyrdestund og uendelige sterke orgasmer. O helga natt, sier jeg bare!

hilsen anonym 09.17

Skrevet

æsj...unormalt ...

kan liksom ikke for å tenke at de som har analsex har misforstått hele greia. ekkelt.....

Skrevet

Hvorfor tror noen her inne at menn "garantert" tenker sånn og sånn, bare fordi de selv har en erfaring fra sitt eget liv? Dette begynner å irritere meg en smule her inne!

Jeg og mannen min har aldri analsex, og kommer heller ikke til å gjøre det. Simpelthen fordi lysten ikke er der for oss. Ble tvunget av eksen engang, og nei, det var ikke godt. Så jeg vet jeg ikke går glipp av noe. Ikke kom med den!

Mannen min vil garantert ikke, og grunnen er at han synes det er dritekkelt, bokstavelig talt. Han har også blitt voldtatt i toern av sin egen far i oppveksten, og selv om vi har normal og god sex sammen, er analsex ikke noe vi snakker om. Vi hadde den samtalen en gang, og vi var begge enige om at det ikke er noe vi ønsker. Jeg grøsser bare ved tanken. Dritten kommer ut der. Hvorfor skulle mannen min stikke penisen inn der bæsj kommer ut? Grisete. Og har dere tenkt over, om dere gjør dette ofte, at bakenden deres kan skades? Når du blir gammel dame, kommer avføringen til å sive ut ukontrollert. Fordi lukkemuskelen ikke funker, fordi den var ment som exit. Ikke presset innover. Det er ikke bra for analåpningen i det lange løp.

Spør en eldre homofil mann hvordan det står til nedi endan der........

Skrevet

Unormalt kan være krydder i sexlivet dét;)

Men om du liker å ha misjonærstilling og kun det så værsågod, 15.05..

Skrevet

Er du så dum at du tror det er bare to stillinger; analen eller misjonæren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...