Gå til innhold

Hvordan unngå hengepupper...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt umulig? Må vi virkelig sitte igjen med ekle hengepupper etter en graviditet eller er det noe man kan gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha flaks og godt arvemateriale for å unngå det;)

Jeg har 2 barn, og puppene ser ut slik de gjorde før jeg fikk barna:)

Skrevet

Fy faen for noe jævli dritt...

Jeg irriterer meg noe grønnjævli over all dritten som følger med graviditet...

Strekkmerker, revning, hengepupper, vid mus.. Kommer til å HATE kroppen min når jeg er ferdig. Har komplekser fra før, for å si det mildt.

Skrevet

Når jeg ammet så passet jeg på at hun ikke "hengte" seg fast i puppen, men at jeg løfta hun godt opp til den.

Aner ikke om dette har noe å si, men har ikke hengepupper :)

Og det har mamman min...

Ellers så tror jeg at ( om man er slank og ikke har så enormt store bryst) så kan man trene de! Mine kan jeg stramme så de blir steinharde, hehe

Unyttig info kanskje :P

Skrevet

Hvorfor kan vi ikke kvinner se på det som følger med gravititet og rett og slett livet generelt, som noe positivt? Hvorfor er hengepupper og strekkmerker noe som blir sett på som stygt, hvem er det som har bestemt det?

Skrevet

Bruke riktig størrelse på bh er alfa omega. Veldig mange kjøper feil strl.. Og å bruke de, selvsagt:)

Skrevet

Når jeg ammet så passet jeg på at hun ikke "hengte" seg fast i puppen, men at jeg løfta hun godt opp til den.

Aner ikke om dette har noe å si, men har ikke hengepupper :)

Det må være det latterligste jeg har lest...

Skrevet

anonym 22.25:

Hvorfor er det så latterlig? Kan jo se for meg at da drar man ikke brystet nedover like mye, og hun skriver også at hun ikke vet om dette har noe å si. Hun har jo ikke hengebryst.

Lurer på hvorfor man må svare hverandre så skarpt hele tiden.

Verdt et forsøk tror jeg, hengebryst er ikke akurat sexy !

Skrevet

Hos veldig mange forsvinnermye av fettkjertlene for å lage plass til melkekjertlene under graviditeten. Dette er ikke noe du kan påvirke selv. Når man er ferdig å amme trekker også melkekjertlene seg tilbake og man ender opp med mindre full i forhold til hud, dermed hengepupper hos mange. Det er ingenting du kan gjøre selv om dette skjer bortsett fra å legge inn silikon eller legge på deg 20 - 30 kg. Legger du mye på deg kan du være heldig at puppene blir fyldigere, men ikke akkurat verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...