Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken butikker el. nettbutikker selger barnehagesekk. Er det forresten noen som selger barnehagesekk med bodert navn noen steder på nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hvilken prisklasse du er ute etter, men har Bergans 12 liter til begge mine på 5,5 og 2,5 år og er kjempefornøyd. Det er plass til mye oppi dem, og begge bruker de mye på tur. Den sitter godt på minsta selv om hun er liten.

Skrevet

ok, jeg har også en på 2,5 som skal begynne i barnehagen. Hvilken butikker er det som selger det og hvor mye koster det ca.

Skrevet

Jenta mi på 2,5 år syns det er kjempestas å gå på tur med sekken på :) Sikkert fordi den er behagelig på.

De fleste sportsbutikker selger den, og koster ca. 300 kr.

Skrevet

www.monogramservice.no har med navn på. Hvor gode de er, vet jeg ikke da..

Skrevet

G-sport og Accent selger 12L Bergans.

Skrevet

Bergans og Helsport er begge gode barnehagesekker. Obs er vel kanskje billigst, men jeg er ikke sikker.... Bare sørg for at sekken har sånn stropp som kan lukkes foran på brystet og gjerne rundt midja. Skikkelig ekkelt for et barn å bære en sekk på tur som bare sklir ned på skuldrene.... Jeg kjøpte forresten første sekken til min sønn gjennom bokklubbens barn hvis du tilfeldigvis er medlem der. Prikk lik bergans sin, men den kostet kun 98 kr. :)

Skrevet

http://www.linusoglinea.no/

Her kan du få kjøpt barnehagesekk både med navn og bilde:)

Skal bestille de smokkeklistremerkene jeg da. kjekt å ha i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...