Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Mener da en som har litt mer enn bare noen kilo for mye. Tror aldri jeg kunne falt for en tykk mann. Syns det er ekkelt!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 ja men så fall for en tynn mann da. om det er det som er viktig for deg. om du synes det er ekkelt så er det jo ditt tap. er jo mange overvektige menn som har mange utrolig gode egenskaper. overvekt er ikke det samme som null gode evner som potensiell kjæreste. nei min samboer er ikke overvektig. han trener mye og ser utrolig bra ut. ikke mye fett å spore der i gården, men jeg synes ikke du trenger å si at overvektige er ekle. når tråden din har spm om noen er sammen med en slik mann og du sier du synes det er ekkelt, så må det jo være skrevet for å provosere de damene det gjelder. du er jo helt på tur.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Nei, jeg liker tynne menn med smale hofter. Det er det jeg faller for av utseende(selv om det bare er en liten del av det hele da. Faller ikke for alle tynne menn;)). Og da mener jeg tynne, ikke slike som driver med bodybuilding på et eller annet nivå. Men dette er jo som alt annet; en liker ulike ting, heldigvis:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 nei heldigvis !!! Min er slank og perfekt kroppsbygning Hadde aldri falt for en mann som lider av fedme..*grøss*
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 ja det hadde vært synd om alle falt for det samme, en del folk som hadde vært ensomme da ja gutta må være litt å ta i synes jeg da. ikke overvektig, men litt muskler sexy med en trent kropp
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Jeg er gift med en overvekig mann, men han var ikke det da vi giftet oss. Han har lagt på seg begge gangene jeg har gått gravid og mens jeg har gått ned igjen har han beholdt "baby-kiloene". Han er ikke superfeit, men rund i kinna, litt dobbelthake og god mage. Tipper han veier 20-25 kilo mer i dag enn han gjorde da vi giftet oss for 10 år siden, men han er jo samme gode, snille mannen som jeg elsker uavhengig av hvor mange kilo han har på kroppen...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 ano 22.20 jeg som har skrevet over deg. Min samboer har også muskler, selv om han er slank. Har foresten barn med en bodybuilder...han er heller IKKE feit. Det styggeste jeg ser er fett som disser, eller menn som er lite manndige. OG menn som bare er skinn og bein ! ja godt vi ikke har samme smak.. er foresten sjeldent jeg ser ei dritfin dame som er sammen med en feit mann... Er det fordi feite menn ikke har sjans eller fordi de ikke synes slanke veltrente kvinner er fint ? hmm.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Jepp! Vi er feite begge to og trives med det. Jeg kunne ALDRI falt for en pinglete, spinkel mann. Da ville jeg knust ham når jeg skulle sitte oppå ham i senga..... he he.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Min mann er ikke overvektig, men jeg er det. Overvektige har like så gode kvaliteter som dem som er tynne.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Jeg tror nok du vil kalle han overvektig. Men jeg syntes han er helskjønn og så lenge han og jeg er fornøyde er det vel det som er viktigst? Selv hadde jeg aldri klart å ha sex med en spiker.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #11 Skrevet 10. juli 2009 Min var heller smal gutt på 19 når vi ble sammen, men er nå en bamse på noen å 30... Han er like go, omsorgsfull og morsom den dag i dag - tar bare litt større plass og har en bedre og tryggere armkrok. Dessuten er han også pappa til verdens beste jenter, og det sier ikke så lite...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #13 Skrevet 10. juli 2009 Han er stor (både av høyde og bredde), jeg er liten og nett. Det synes jeg er helt ok. Men jeg elsker ham over alt på jord og bryr meg uansett ikke om hvor mye han veier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå