Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Bare lurer på hva "damer på rundt 30" gjør med intimbarbering. Vet ikke helt hva som er vanlig lenger. Greit å se noen lunde velstelt ut men samtidig "voksen". Bruker epilator på bikinilinja, det fungerer greit (ikke like smal stripe som da jeg var yngre..), men hva med midt under? tar dere bort alt eller ingenting eller finnes det noen måte å "stusse" på? Det var litt flaue formuleringer egentlig.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Er 32 år, og barberer vekk alt. Har gjort det i så mange år at jeg ikke greier å la være, føler meg ustelt om det er hår der.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Jeg stusser over hele og barberer helt bikinilinja i bikinisesongen. Er 33. Må legge til at jeg aldri barberte når jeg var yngre. Men etterhvert har det kommet mer hår og da er det greit å stusse litt...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Men hvordan stusse? Barbermaskin? Har sånn stusser på epilatoren min, men har ikke turt å bruke den der det er vanskeligst å komme til. Men det går kanskje greit?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 38 her. Tar alt, og har gjort det siden jeg var ca 20:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Jeg bruker den gamle maskinen til mannen, den han brukte å barbere hodet. Setter den på 2 mm eller noe slik og tar forsiktig rundt hele...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 30 her. Tar også alt og har gjort det siden jeg begynte å fjerne i tenårene. Bruk en saks da vel, om du er redd for å bruke epilator. Eller fjern alt, bortsett fra en "bart" øverst.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 jeg er 32 og har samme tanker som deg... ok å se velstelt ut men samtidig voksen... Jeg barberte vekk alt da jeg var yngre... eller lot det være igjen en stripe.. Nå barberer jeg trusekant og under... og klipper fremme... eller drar høvelen over håret løst (det skal sies at jeg har myye hår).. Lar det gjerne gå litt tid mellom hver gang jeg barberer meg glatt under, sånn at det er stubbete oftere enn det er glatt... Trives best en ukes tid etter jeg har tatt det under.. Synes det er finest med korte hår under, framfor helt glatt.. men har ikke funnet noen måte å stusse sånn på...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har så lite og lyst hår at det ser mer merkelig ut med hår enn uten.. Så jeg barberer alt, eller lar en liten stripe være igjen oppover venusberget.. Syns det er deilig å være nybarbert, og mannen min elsker min nybarberte mus (evnt nakenrotte..hihi)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Har hatt en liten stripe siden -97 og jeg var 16. Har i perioder fjernet helt. HAdde en periode nå i et par år men for en mnd siden "anla" jeg stripe igjen etter ønske fra samboer som ytret ønske om litt forandring;)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #12 Skrevet 10. juli 2009 hvordan i all verdens rike orker du å bruke epilator på trusekanten?.. auuuuuu
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #13 Skrevet 10. juli 2009 hihi, det går helt fint. Var ganske vondt de første to(?) gangene, men så ble vel huden herda eller noe. Omtrent som å nappe øyenbryn det. Men prøvde å epilere armhulene en gang.. AUU! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå