Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Føler meg veldig alene om det problemet. Ingen jeg kjenner sliter med det samme. Er jo veldig tabubelagt, føler jeg. Får jo heller aldri snakka med noen som skjønner hvordan det er. Lurte derfor om det var noen andre her som har det.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 jah..http://www.dinbaby.com/forum/thread/140332880 ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 nehehei og får jeg det tar jeg brystløft og silikon pronto..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har hengeppper. fikk det etter jeg fikk første mann da jeg var 19 år. Jeg hater puppene mine nå. har ikke vist meg naken etter de ble sånn. skulle ønske jeg bare kunne kappe de av........ men kan vel ikke det heller.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Lo faktisk høyt av den tråden, var skulderputealternativet som rett og slett var for morsomt til å ikke kunne holde latteren inne. Sliter dere andre med å vise dere nakne i garderoper? Og å finne badetøy som passer?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Du kan jo søke om brystreduksjon eller brystløft.
* SMÅ EINSTEINS Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 jeg sliter veldig med å finne bikini topper som passer uten at puppene hopper ut av hver gang jeg beveger meg. Å jeg viser meg ikke naken foran noen. pga mine stygge hengepupper
Figa Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Hengepupper er ikke til å unngå når de fordobler seg i størrelse på en dag (mine pupper holdt på å sprenge dagen etter at jeg hadde født), for så å gå ned i vanlig størrelse igjen etter at man er ferdig å amme. Jeg har ingen problemer med å vise meg naken for mannen min. Men hvis det noen gang skulle blitt et problem, hadde jeg heller ikke hatt noe i mot å gjøre noe med det.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Hva slags cup har du da? Jeg har en veldig stor en, så umulig å finne en spile-bikini (og forsåvidt vanlig bh også) og kan jo ikke bruke sånne trekantbikini, for de holder jo ikke puppene oppe. Teit at de ikke har undertøy/badetøy for nettopp oss som trenger det!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #11 Skrevet 10. juli 2009 Ja. Men det værste er ikke bare at de henger, men at de er små i tillegg. Str. 75A og de hender er romslige. Brystløft hadde vel gjort til at det ble 2 myggstikk igjen. Har vurdert silicon når jeg er helt ferdig med barn.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #12 Skrevet 10. juli 2009 sjukt å le av andres komplekser. Hitler..
Miztery Skrevet 10. juli 2009 #13 Skrevet 10. juli 2009 Jada, hengepupper her.. Ikke akkurat så vakre å se på lenger, men de har liksom fått en ny oppgave etter vi fikk barn.. De er ikke lenger til bare for forlystelse, men gir mat til et barn.. Så jeg bærer min hengepupper med stolthet, og prøver å unngå å snuble i dem, og tar hensyn til dem som er i nærheten, ved ikke å snu meg for raskt, for å unngå å slå noen ned med en pupp..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #14 Skrevet 10. juli 2009 Hva blir egentlig definert som heng? Jeg har ei venninne som klager over at hun har hengepupper, men jeg har jo sett puppene hennes og hadde absolutt ikke kalt de for hengepupper. Man skal jo blant annet måle fra kragebeinet og nedover.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #16 Skrevet 10. juli 2009 Signerer Miztery -lol- Vurdere å få de hekta oopatt på plass når oppgaven er utført
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå