Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Med andre ord ikke akkurat tjukk. Skulle kjøpe meg bukser i dag. Merke jeg ikke har prøvd før. Tok med strl. 38, for små. 40 for små, 42 for små, begynner å bli litt fortvila, virkelig kule bukser dette, ville virkelig ha dem. stl. 44 for små "har dere ennå større?" "Nei, SÅ digre størrelser fører vi ikke *tygge tyggis, snurre håret rundt pekefingeren" grrrr... hvor liten og tynn er det meningen at man skal være egentlig?
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 He he...kjenner til håpløsheten du føler. Synes ofte det er enten eller. Jeg er like høy som deg, men veide før jeg ble gravid 65 kg og kan vel si at av og til blir jeg veldig oppgitt over hvordan kles str. har blitt. Enten skal du være anorexia tynn eller overvektig. Er jo klær til oss også, men virker ikke som butikkene tar inn så mye i de str. og så blir de solgt ut med en gang.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Jeg skjøøner det ikke. jeg er jo tynn, fått mye pes hos legen fordi jeg er undervektig (men er nå heldigvis opp på normalskalaen) Det er ingen logikk i at jeg skal måtte bruke strl. 46!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå