Gå til innhold

skjønner ingenting :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen onsdag 11.juni, og positiv eggløsning 23. og 24. juni. vi hadde sex 24.juni..kjente godt at jeg hadde eggløsning da også..pleier alltid å ha 28 dagers syklus.. testa meg med cb-digital 1 dag før ikm..negativ..testet i dag to dager etter ikm, fortsatt negativ. dette er jo 16 dager etter eggløsning, så burde vel vært positiv nå? har masse symptomer også..hatt stikkninger og mensmurringer siden 4-5 dager etter eggløsning som bare har blitt sterkere.. går konstant på do og sjekker om det er kommet noe.. men har bare blank/hvit utlod..grrr..så irriterende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan hende du er en av de som tester sent positivt, da.... selv var jeg ikke det (10dpo), men har jo hørt om de som ikke har fått positiv test før ei uke eller to over IKM...

lykke til med spennende venting..

Skrevet

Da jeg ventet nr. 1 ventet og ventet jeg på mensen, men den kom jo ALDRI, og det var jo en grunn til at den ikke kom da :) Først 1 uke etter forventet mensdag ble testen positiv (etter å ha testet nesten hver dag den uka). Så ikke gi opp håpet enda :) Ble da også flyttet 10 dager fra 5. til 15. på ultralyd.

Skrevet

Jeg fikk ikke posivit test før 2 uker etter forventet mens.-. Så det er håp :)

Skrevet

Nå er det vel faktisk ikke slik at alle blir gravide selvom de har sex under eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...