lklk Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Den standard dørklokken i sort og gjennomsiktig plast er så stygg og jeg hadde derfor en plan om å bytte den ut i noe av stål el. Men det skulle vise seg å bli vanskelig, jeg har googlet og kikket i div butikker uten hell. Noen som har en tips eller link de kan dele?
Hikken Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Trygge rom har mange fine :-D Ingen nettbutikk for øyeblikket, men hvis du bor i nærheten av en butikk er det sikkert verdt et besøk )
Soon to be mum Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Det første som slo meg var den Jernia/jernvarehandelbutikken i Bogstadveien i Oslo. De har masse sånne greier i andre etg. Men så så jeg at du bor i Bergen, og da hjelper det jo ikke så mye. Finnes det ikke en sånn god, gammeldags jernvarehandel i Bergen? Der har de sånt. Prøvde å søke litt på nett jeg også, men fant ikke noe jeg heller.
lklk Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2009 Vi har Jernia i Bergen også, men den jeg har vært i hadde bare i messing, og det er ikke helt min stil. Får prøve en av de andre, takk for tipsene...
*Lille Persille" Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Har dere Clas Ohlson i Bergen? Der har de ihvertfall flere.
Soon to be mum Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Ja, jeg regnet med dere hadde Jernia, men denne i Bogstadveien er litt spesiell. Det er en gammel, erverdig og tradisjonsrik jernvarehandel (som jeg mener er kjøpt opp av Jernia på et eller annet tidspunkt). En slik som er stappfull av alt mulig rart fra gulv til tak og har absolut alt du kunne tenke deg av saker og ting du vet. Det var derfor jeg kom på på den, fordi den sikkert har litt sånne ting som man kanskje ikke finner på andre, mer "moderne" jernvarebutikker. Men i Bergen er jeg lite kjent desverre. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå