Gjest Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Jeg følte jeg hadde mage noen dager, men nå har det blitt mindre igjen. Regner med at det fortsatt er mye luft. Jeg er 13+2. Gleder meg til å få sikkelig gravidmage. Noen flere som har opplevd at magen har blitt mindre på samme tidspunkt sånn ca?
villemo26 Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Jepp, sånn her og. Såg nesten meir gravid ut i første trimester enn no, fordi eg var så oppblåst... Men no er gravid magen bjynt å komme. Er 18+2 i dag.
Maisie Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Magen min har liksom vært litt større de siste to-tre ukene, men i dag synes jeg den liksom er mindre.
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er 12+4 og annengangs. Noen dager er magen større enn andre. På morningen er den relativt flat også detter det fram en liten mage utpå dagen. Er nok mye luft og slikt som forårsaker dette. Fikk gravidmage rundt 16-18 uke sist svangerskap. Gleder meg til den kommer skikkelig igang denne gangen også Har riktignok begynt å få en pigmentstripe på magen og det fikk jeg veldig tidlig i forrige svangerskap også.
gledebarnet2 Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 jepp, er i uke 19, så nesten mer gravid ut for noen uker siden, pga luft og spes.på kvelden ser magen større ut av og til. Det går opp og ned fram til et bestemt tidspunkt, men kjenner sparking til tross for at har ingen mage:)
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 føler meg utrolig oppblåst om kveldene.men har en liten mage.er 13.uker på vei med nr 3.kjenner godt livmoren:)
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 Tusen takk for svar! Jeg trodde jeg kjente livmoren på torsdag, da jeg var 13+1. Men i går kjente jeg den ikke. Dette er min første, så det kan kanskje være litt tidlig. I dag fikk jeg igjen ei bukse, jeg ikke fikk igjen i går. Merkelig hvordan det forandrer seg fra dag til dag. Ang å kjenne livmoren. Kan det være vanskeligere å finne den, dersom en er litt overvektig?
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 det kan hende at det kan være litt vanskelig,men jeg vet ikke. jeg må ligge på ryggen for å kjenne den skikkelig godt.var på kontroll i uke 11,og da sa legen at livmora var på størrelsen med ei appelsin. når har du termin da Nattlys og spiren?
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #10 Skrevet 11. juli 2009 Håper alt er i orden. Kjenner jeg blir lett bekymret. Jeg har termin i midten av januar. Utrolig lenge igjen.
Prima86 Skrevet 12. juli 2009 #11 Skrevet 12. juli 2009 Jeg husker når jeg var så kort på vei. (13+14 uker) var så stolt over den lille magen min. men så dro jeg og badet og hele magen forsvant i noen dager:) va litt trist. er nå i uke 25 og magen er definnetivt der for å bli en stund:) stoor koser meg med den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå