Gå til innhold

Så lenge varte morroa, mistet i går


Nathe

Anbefalte innlegg

Gleden var så stor da jeg endelig ble gravid. Vi har prøvd i over to år, og endelig skjedde det. Var på første kontroll hos legen på mandag, alt var bra og formen var like fin som med første mann. Men på torsdag kom det mørk utflod da jeg var på jobb, jeg ringte legen for jeg skjønte at nå var noe galt. Hun sa at det ikke trengte å være noe, men jeg følte det på meg. Da jeg etter en hvil på ettermiddagen skulle på do var det ikke tvil. Blør forsatt og det er 28 timer siden det begynte.

Kunne det bare slutte snart så vi kan begynne å se framover igjen.

 

Lykke til dere andre, håper jeg kommer tilbake om ikke så lenge. Ønsker dere alle en fin sommer med den lille spiren i magen som vokser seg stor.

De sier at du blir fort gravid igjen etter en abort. For håpe det gjelder for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.... Vet hvordan du har det nå, men du burde kreve en ul! Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men for min del gikk jeg rundt i ei uke med store blødninger (masse klumper), men på ul var alt bra! Utrolig nok. Legene trodde også jeg hadde mistet, men hcg nivået økte.. Etter denne opplevelsen vil jeg råde alle til å få en ul med en gang, så man får avklart det!

 

Lykke til videre med prøving dersom dere virkelig var veldig uheldige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du da utvendig eller innvendig UL? For jeg var hos gyn. på akuttmottaket natt til fredag. Da tok hun UL innvendig og hun kunne se at alt så normalt ut for en SA og hun kunne se graviditeten. Men det hørtes ut på henne som om den også var på vei ut.

Fikk innkalling til den vanlige UL'en i går i posten, ikke særlig gøy.

 

Hadde du veldig store blødninger en hel uke? Men klumper i hele tiden? Stakkars deg. Men allikavel så var du gravid? Og det går bra nå?

Det er jo helt utrolig bra, så glad på dine vegne.

For meg er det tre døgn i ettermiddag og nå er det nesten bare som store mens blødninger.

Siden HCG nivået økte ville graviditesten også positiv om du hadde tatt en?

 

Jeg skal prate med legen min til mandag.

Tusen takk for innlegget ditt, Sjokolademonster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Nathe

 

Det var trist å høre, jeg vet hvordan du har det. Jeg mistet rett før påske, men det gikk fort til jeg ble gravid igjen. Hadde en mens så satt den igjen :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre endte det ikke så bra her likevel. Etter to uker med kraftige blødninger og masse klumper hver dag, fikk vi i går se at hjertet ikke slo lengre. Det var tungt. Fosteret lå i sekken sin og alt var inntakt, men siden hjertet ikke slo lenger valgte vi i samråd med gynekologen og ta en utskrapning samme dag. Greit å ikke dvele ved det. Satse på at jeg, du og maddemor møtes igjen i april eller maiklubben :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjare Nathe,

 

Dette var forferdelig trist a lese om. Vi har gledet oss sammen med dere, og na foler vi veldig med dere. Krysser fingrene for at dere fort har ny suksess!! Sta pa!!

 

En klem er pa vei fra ei barndomsvenninne

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...