Gjest Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 I første trimester var magen min veldig varierende. Jeg kunne kommet meg på toalettet 2-3 dager etter hverandre, før det stoppet opp i 2-3 dager. Når jeg kom over på 2 trimesteret trodde jeg det skulle bli verre. Men det er likt som 1 trimester. Hvordan er det hos dere?
HeidiL Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 samme som deg ) så regner med at det er normalt... he he...
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Alltid hatt treg mage før men nå er det motsatt..akutt på do en gang om dagen....merker det noen minutter rett før..men har ikke vondt ellers..... trodde og jeg skullle hatt tregere mage..
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har vært ganske så heldig. Er ikke så aller verst treg i magen. Det er ihvertfall ikke plagsomt:-) Lykke til videre alle sammen:-)
Tigerpote Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Nå er jeg ganske fin i magen, men 1. tri var pyton! Gikk faktisk i flere uker nesten uten å gå på do. Duphalac, kli, Microlax hjalp ikke. Måtte ta Dulcolax, hjalp litt men ikke så mye. Måtte bare vente til det ordnet seg selv, hvilket det gjorde etter en stund. Tror kroppen min var i sjokk, som hverken fikk kaffe eller røyk lenger (det perfekte avføringsmiddel). Nå derimot, ser det ut til å frukt eller te gjør sin virkning. Eller at jeg bare må på do av meg selv.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Jeg har sliti skikkelig med treg mage, men fant ut at Biola med blåbær funker som bare det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå