Gå til innhold

Oh lykke!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HER var det koselig å være! Kan man få lov å være på DIB sitt skravleforum selv om man ikke har noen baby, eller noe større barn heller?? *viftesøttmedøyevippene*

Jeg er egentlig "på prøver´n" og har vært på BIM frem til nå, men der er det litt uggen stemning synes jeg. Her, derimot, fikk jeg gostemningen opp. Ikke at det av og til er arti med litt... eh... opphetede diskusjoner på anonymforumet, men noen ganger er det greit med litt normale tilbakemeldinger på ting også synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så flott at du trives her ;o)

Blir litt værre i september/oktober når vinterdressdiskusjonene begynner, men ellers er det stort sett veldig hyggelig her altså!

Velkommen!

Skrevet

Velkommen! Selvsagt får du lov å være her selv om du ikke har barn - snart sitter det forhåpentligvis en spire hos deg;o)

Skrevet

Er vinterdresser et hett tema altså?? Interessant. Hehehe... Skjønner at det er en hel verden av problemer der ute som jeg kan glede meg til å forholde meg til når vi forhåpentligvis får barn en gang. *flire*

Skrevet

Og takk for velkomsthilsningene forresten. =D

Skrevet

Kjenner jeg allerede begynner å glise litt sånn usikkert nå. Hehehe... Kanskje det til og med vil bli en bra forberedelse for min forhåpentlige fremtidige morsrolle å være her inne. Så ender jeg opp som den første ERFARNE nybakte mora i historien... (ja, særlig... hahaha...)

Skrevet

velkommen:)

vært her i over 5 år, og trives. selv om det til tider kan være veeeldig opphetet;-)

for det meste er det stas, og man får svar på alt, til og med alt som ike har med barn å gjøre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...