Gå til innhold

ferie er jo bare frustrerende...


Anbefalte innlegg

Skrevet

legging og rutiner blir bare tullball, og jenta mi som har vært som en drøm å legge og som har sovet natten gjennom i en evighet...*sukk*

To netter uten egen seng og alt er bare tull..Hun våkner maaaange timer hver natt og det eneste som fungerer (for ikke å vekke hele feriehuset og alle gjester) er å bære henne i søvn igjen.. Og denne "lille" snuppa er 12 kg..Hun er 20 mnd..

Sukk sukk og dobbeltsukk!! Kjennes ut som om jeg har betennelse i begge armene, de værker..

 

Om noen har tips og råd til en desperat sjel...? Gruer meg til de tre neste ukene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...