Gjest Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 legging og rutiner blir bare tullball, og jenta mi som har vært som en drøm å legge og som har sovet natten gjennom i en evighet...*sukk* To netter uten egen seng og alt er bare tull..Hun våkner maaaange timer hver natt og det eneste som fungerer (for ikke å vekke hele feriehuset og alle gjester) er å bære henne i søvn igjen.. Og denne "lille" snuppa er 12 kg..Hun er 20 mnd.. Sukk sukk og dobbeltsukk!! Kjennes ut som om jeg har betennelse i begge armene, de værker.. Om noen har tips og råd til en desperat sjel...? Gruer meg til de tre neste ukene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå