Gå til innhold

Hvor handler du klærne dine og hvor gammel er du ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ideer....har fått helt klesdysleksi...Selv er jeg 30 år, hvor passer det seg og hvor passer det seg ikke å kjøpe klær ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 32 år, har en casual/klassisk stil og handler for det meste på H&M, B-young, Lene-V, Vic/Voice of Europe og butikker med lignende klær. Handler en sjelden gang på Vero Moda og Cubus, men syns de har skiftet sånn profil at de har mer klær for yngre nå.

Skrevet

Jeg har ikke en spesiell butikk, men kan handle like gjerne på sparkjøp, som dyre motebutikker. Det har med om jeg finner noe jeg liker, og det kan like gjerne være et plagg fra sparkjøp(stort sett joggebukser/koseklær), som fra andre butikker. Det er hva jeg liker, og at prisen passer som bestemmer.

Jeg har alltid handlet klær slik. Og er nok ikke noen moteløve, men kan kle meg til anledningen:) fikk mye skryt for kjolen i et bryllup jeg nettopp var i, og den var kjøpt på salg til kr 200,-;)

Jeg er 38, men blir tippet til under 30 av alle som ikke vet;)

Skrevet

Styr unna illusion.no, forever21.com og nelly.com... Tacky.

Jeg ville heller ikke satset på å kjøpe hele garderoben fra hm, cubus og lindex, for det er dårlig kvalitet og det synes. Basisplagg er ok, men blazer, penbukser, jeans, sko og yttertøy ville jeg investert litt mer i.

Skrevet

Er 32.

Handler mye i utlandet når jeg reiser, men her hjemme i Norge har jeg for tiden dilla på Bik Bok. De har bedret seg utrolig i det siste, har masse tilbuder og ikke minst er ryddige. Er langt unna fjorts kjeden de var før i tiden.

Likte Vero Moda før, men de har tapt seg skikkelig i det siste.

Ellers liker jeg Lene V og en butikk på Strømmen Storsenter som jeg ikke husker navnet på i farten.

Skrevet

Bruuns Bazar er jeg veldig glad i, ullgensere og ulljakker hos filippa K, Zaras, Indiska, HM og Wearhouse.

Er 30 år;)

Skrevet

20:52 her igjen, handler på Bikbok også

Skrevet

jeg er 32.. handler på

benetton

h&m

vero moda

b-young

cubus

kappahl

match woman

Skrevet

35 og handler mest på h&m, lindex, kappahl og zizzi.

Skrevet

30 år her.

Handler mest på H&M, Vero Moda, Bik bok (mest gensrer), og av og til på voice.

Skrevet

Jeg handler på H&M, BikBok, B-Young, LeneV, NesteStop, VeroModa..

Er 26, blir snart 27.

Skrevet

25- handler for det meste på hm, også litt på vero moda.

Skrevet

Er 26 år og handler på de vanlige stedene som H&M, Vero Moda, Bik Bok Gina Tricot etc. Synes butikken Mango har masse fine klær, selv om jeg ikke har handlet noe særlig derfra.

Det passer seg å kjøpe klær på alle disse butikkene, men ville kanskje begynt å holde meg litt mer unna noen av de der divided klærne på h&M. Jakker med rosa stjerner etc...

B-young har fine klær for jenter/damer på din alder. Cubus har begynt å få ganske mye fine klær. Så har du Zara, Voga og Oasis.

Kommer selvsagt an hvor i landet du bor om du har disse butikkene tilgjengelig.

Skrevet

24 år

oasis

mango

filipa k

bruuns bazaar

basics fra bikbok

st tropez, det er bare merket da, varierer hvilke butikker jeg finner det i..

Skrevet

22

Koma

Acne

Sole Service

Urban

ALLE vintagebutikkene i markveien

Marlene Birger

Come As You Are

Gina Tricot

H&M i blant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...