plastblomst♀♂♂ Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Hvor kjøper dere olabukser? Finner aldri det perfekte paret som sitter godt. Noen med forslag?
2nj♥ Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Har du prøvd Armani? De har mange ulike modeller og store størrelser. Jeg bruker str 31, vet ikke om det tilsvarer 42 kanskje?.....og synes Armanibuksene sitter utrolig bra.
plastblomst♀♂♂ Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2009 Har ikke prøvd det nei, hvor får man kjøpt de?
Fluffymum Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 kjøper jeans med litt stretch i jeg. Lindex har noen bra.
2nj♥ Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Det kommer an på hvor du bor For women har de iallfall, den butikken finnes vel endel plasser. Ellers så er det endel "ikke-kjede-butikker".....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå