Gå til innhold

Dere som bruker str.44 i bukser..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere olabukser? Finner aldri det perfekte paret som sitter godt. Noen med forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Armani? De har mange ulike modeller og store størrelser. Jeg bruker str 31, vet ikke om det tilsvarer 42 kanskje?.....og synes Armanibuksene sitter utrolig bra.

Skrevet

Har ikke prøvd det nei, hvor får man kjøpt de?

Skrevet

kjøper jeans med litt stretch i jeg. Lindex har noen bra.

Skrevet

Det kommer an på hvor du bor ;)

For women har de iallfall, den butikken finnes vel endel plasser. Ellers så er det endel "ikke-kjede-butikker".....

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...