Lykke X 4 Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Og det er ikke godt! Sitter her med sånne vonde sammentrekninger, har ikke vært så vonde før. Sikkert bare masrier. Som stopper etter en stund.
VinterSol+2 Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 eeeeller kanskje du er i gang! *heia heia*
JenteOgGutterMamma! Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Oiii.... så spennende da!!! Håper det er noe på gang snart da! :-) Masse lykke til! :-)
Lykke X 4 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2009 Takk for det Nei, det tør jeg ikke håpe på en gang. Har vært så mye lureri i det siste. Blir sikkert hjemmefødsel til slutt fordi jeg ikke tror det er fødsel på gang. Kan vedde på at det bare er mas!
meg & to små vampyrer Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Ja, huff, jeg begynte å grue meg i går med alle de maseriene. For akkurat som deg så husker jeg hvordan de er når jeg kjenner de (mye svakere selvfølgelig) og det er jo ikke spesielt godt. He he:) Håper dine tar seg opp, blir regelmessige og ikke bare er maserier da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå