Gå til innhold

Stavangerfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er Stavangers beste resturant? Må være litt intim og koslig, samtidig kjempegod mat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg anbefale India Tandoori. Ikke spesielt god service, men veldig god mat og stilige lokaler. Ellers har jeg hørt veldig mye positivt om Resept, men dette er vegetarisk mat...

Skrevet

Hvilken type mat har de på nb sørensen? Fant ikke noen meny.. Allegro så spennende ut!

Skrevet

Tror det må bli allegro eller phileas da, ser etter andre resturanter også da, men ikke lett og vite, blir bryllupsmiddagen vår... heheh. Ikke kjent der henne..

Skrevet

Næh ikke dra på phileas på bryllupsmiddag da! Har vært der 2 ganger - maten er grei, men stedet litt grelt og servicen bare såvidt ok..

Min favorittrestaurant er Pushkin, en russisk restaurant ved Folken. Ok lokaler og ok service, men absolutt nyyyydelig mat de gangene jeg har vært der! Og det samme sier alle jeg kjenner som har vært der også :)

Kanskje ikke noe for bryllupsmiddagen, men uansett min anbefaling!

Skrevet

Jeg liker "Nye la piazza". Det lille hvite huset ved ankertorget. Koselig, intimt, god mat og hyggelige ansatte... :)

Skrevet

tango!!! kjempefint, enormt god mat og utrolig god service :):)

er vell en av stavangers stoltheter også innenfor kokkeverden ;)

Skrevet

For en bryllups middag?

Da ville jeg ha gått Setra, eller evt Tango!

Det er de eneste resturantene i byn jeg ville ha synes er "fine" nok for en så spesiell middag :)

Ellers så ville jeg ha tatt turen til Sandnes og gått på Charles og de - FANTASTISK!!! Første klasses mat og service :)

Skrevet

Phileas Fogg og NB Sørensen er ikke gode restauranter. De har så varierende kvalitet på maten. Ofte middelmådig mat og service. NB Sørensens andre etage, derimot, vil være en bryllupsdag verdig.

Tango har også klasse og Salsa kan gi en god opplevelse, hvis du vil ha "grillmat".

Nye la Piazza er billig og god (italiensk)

Ta toget til sandnes (10 minutter, går i allefall hver halve time) og besøk Charles og di.

Har du 3000 kan du med glede bruke dem på 8 retter og 4 glass vin (3000 var for begge) på Jans mat og vinhus. Etter at Helstrøm var og røsket litt på kjøkkenet er maten tilbake til gamle storhetstider. Vi sukket og stønnet av vellyst gjennom hver eneste munnfull med mat.

Skrevet

Enig med Kakemonsterdamen! NB og Phileas er type lunch-steder.

Ta turen til Tango eller Salsa....Har også hatt veldig fine opplevelser på Timbuktu.

Har også hatt veldig god mat på Bølgen & Moi v/Oljemuseet. Jans er jo en vinner, men som nevnt dyrt...

Skrevet

Er Jans tilbake på det samme nivået som for 10 år siden?

Husker jeg var der både til komf og 18 årsdagen og ELSKET det, men her 1 år siden var det ikke noe spes..

Ble sugen på resturant besøk nå gitt ;)

Skrevet

Tuuusen takk for forslag, er jo litt skummelt når vi ikke er fra stavanger, vil jo gjerne at det skal bli bra.. Pris og sånn er ikke noe problem, men så på Hellstrøm og Jans blir nok litt for spesielt for oss, hehe, vi er ikke så avanserte, skal sjekke ut Tango og charles og de, igjen , tusen takk for forslag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...