nr 2 på gang i mai Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Ble plutselig litt betenkt hva jeg skal ha på meg? Vil ikke bruke mye penger på det, da vi skal gifte oss "på ordentlig" senere i år, med brudekjole og greier... Er sommerkjole greit? Eller dress?
Gjest ->>- Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Det er da fullstendig opp til deg. Jeg har vært i brylluper med alt fra dress til penkjole til jeans. Det er forøvrig ikke noe mindre ordentlig enn i en kirke.
nr 2 på gang i mai Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2009 Jeg ser ikke på det som fullt så stift som i kirke da, i og med at det bare blir meg og mannen så vil jeg ikke ta helt av...hmm
meg & to små vampyrer Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Jeg hadde på meg en pen kjole. En jeg likte godt. Giftet meg på tinghuset.
OsloMor Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Giftet meg hos byfogden, kjøpte kjole dagen. Ingen dramatikk, og jeg tror jeg betalte 900 kr for kjolen. Vi skulle på ferie dagen etter, og ønsket å bruke mest mulig av budsjettet der.
nr 2 på gang i mai Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2009 Takk for svar, tror jeg satser på å finne en litt enkel kjole når jeg kommer frem da!
meg & to små vampyrer Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Ja, det er lurt. Min var en enkel en fra noa noa jeg hadde sikla på lenge, ikke noen brudekjole. Den har jeg brukt senere også, veldig praktisk.
nr 2 på gang i mai Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2009 De har mye fint fra noanoa, har ikke det store utvalget i butikker her jeg bor, men skal til stavanger og gifte oss, så får satse på og finne en fin kjole der tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå