Soon to be mum Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Hmmm... Det kommer vel an på både hvor god plass dere har på kjøkkenet og hvor mye søppel dere produserer i familien (så indirekte hvor mange personer dere er i familien) egentlig. Jeg skulle gjerne ha hatt en slik selv, men vi har ikke plass dessverre. Et annet moment å vurdere er jo hvilket system dere har for søppel der dere bor. Feks: Før bodde vi i en bygård i Oslo hvor det var sånn søppelsjaktsystem som man faktisk fikk lov å bruke. Dermed hadde vi en ganske liten søppelbøtte, fordi det hjalp oss til å ikke fylle søppelposene for fulle, slik at de ikke passet inn i sjakthullet. Så det jeg vel egentlig sier, på en veldig lang og tungvindt måte, er at du bør tenke over hvilke behov du/dere har før du bestemmer deg for hvilken størrelse du skal velge.
Soon to be mum Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Ja, ikke minst det. Bor i Oslo vett, så der har vi ikke sånt enda og glemte det litt. Hehehe... Men det skal visst komme til neste år har jeg lest på kommunen sin hjemmeside. Blir bra det, men det er ikke så ille som det høre ut nå da. Vi har jo sortering på glass/metall og papir. I tillegg så går jo mesteparten restavfallet til forbrenningsanlegg, og blir til fjernvarme for enkelte boligkomplekser. Det er jo ikke så verst miljøvennlig det heller. =) Siden det starter opp til neste år, så kan det nok være lurt å tenke på det også hvis du bor i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå