Gå til innhold

trenger tips om vogn til 2 tette!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat vite det kommer en ny gullunge i hus i mars...

Så da trenger jeg en søsken vogn, da lille jenta er ca 1,5 når babyen kommer.... Forslag anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger også forslag. 22 mnd mellom mine.

Skrevet

Jeg har 11 1/2 mnd mellom mine jenter og har vært super fornøyd med babyjogger city double (eller twin). En vogn som er super enkel å legge sammen, har to separate kalesjer, ryggen kan legges nærmes helt flatt ned og det er selvfølgelig plass til en softbag. Tror også man kan få kjøpt hardbag man kan sette på. Forhjulene kan svinge eller låses rett frem og vogna har god fjæring (ikke alle vogner har det),den tåler 45 kg mot mange andre som bare tåler 25 kg selv om det er søsken/tvillingvogn og den er så smal at den kommer gjennom 80 cm dører. Det er faktisk veldig praktisk å kunne trille inn på feks legekontoret, for da har du et sted å gjøre av den av barna som ikke skal til legen;-)

 

http://www.babyjogger.no/prod_city.htm

 

Jeg har vært super fornøyd med vogna:-)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hos oss blir det også 18 mnd i mellom de to, og vi har kjøpt Teutonia Team S4. Nå har vi ikke fått tatt den i bruk ennå, siden jeg fortsatt går og ruger - men det jeg liker med den er: Begge to kan være vendt mot meg, også eldstemann. Lillebabyen ligger i en bag som fjernes når hun også er klar for sportsvogn. Vogna er rimelig romslig inni, men er smal nok til at den går igjennom 80 cm-dører. Hjulene foran er svingbare, men kan låses av. Store nok til at den fungerer bra på trilleturer ute på forskjellig føre. Vi fikk den (2008-modell) for 4000 kr, det er med softbag, regntrekk og myggnetting. Gleder meg til å bruke den:-)

Skrevet

Jeg har søskenvogn fra phil&teds, og er fornøyd med den!

Den har to "etasjer", noe som gjør at den er like smal som en vanlig vogn.

Den har 3 hjul, og er veldig lett å svinge. Dessuten kan du velge om du vil ha på søskensetet eller ikke, så du slipper å gå rundt med dobbelvogn med ett barn i når det største feks. er i barnehagen....

På varme sommerdager er det veldig deilig at man kan ta av trekket bak, slik at det blir gjennomlufting i vogna...

Eneste minuset med den er regntrekket.... Det er riktignok gjennomsiktig, men det er ikke noe hull til å se gjennom for barnet. Det blir veldig tett...

 

Skrevet

Jeg vurderer også Phil&teds, det blir ca to år mellom mine.

 

Skrevet

Blir to år mellom mine to også. Men eldstemann er stor/lang for alderen (vel 15 kilo) -har det noe å si for noen av disse vognene? Synes jeg har sett en maksgrense på kilo noe sted?..

Skrevet

Her er det litt over 2 år mellom de minste og jeg har også Teutonia Team S4.. Gleder meg til å ta den i bruk.. Solid god vogn..

 

 

 

 

 

Har hørt at Phil & teds kom dårlig ut på en eller annen test.. stemmer det?

Skrevet

Har hørt mye godt om disse vognene du kan ha sportsdel og bagdel med hver sin kalesje, som feks emmaljunga cangaroo og easywalker

Skrevet

Vi har kjøpt oss en brukt Easy walker. Den er ganske bred, men lett å trille. Skal ha en enkelt vogn i tillegg, til de gangene han skal være alene i vognen.

Skrevet

OTH/Mountain buggy. Har den til mine to tette.

Skrevet

Easy walker dubble er den jeg helst vill ha, men den er så himla dyr! Hvor fikk du tak i den brukt, finner ingen på finn..

ikke at jeg har dårlig tid, så kan jo dukke opp noe;)

Skrevet

det dukker nok noen opp på finn.. sjekk hele landet og spør om selgeren er villig til å sende mot bet av porto..

Skrevet

Teutonia Team S4 er vognen vi kommer til å gå for. Nr. 2 kommer om to måneder og da er nr.1 15 måneder gammel.

Skrevet

Vi har kjøpt easywalker duo ny. Får den for 8500,- med hardbag, regntrekk og myggnetting på babyplaneten.no. Dette er 1500 billigere enn i mange andre butikker. Her blir det 13,5 mnd mellom guttene og vil gjerne ha hardbag mot meg så valget falt på denne:-) Gleder meg til å ta den i bruk. Er veldig god å trille, tar liten plass sammenlagt og er lett:-)

 

Jeg ville gått for 09 modellen siden det er noen oppgraderinger på den, bla lettere å komme til i handlekurven, samt en ny festegreie på hardbaggen så den er lettere å ta av og på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...