Gå til innhold

Små barn som tar på seg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 åringen min har begynt å kle av seg bukse og bleie og setter seg og plukker og drar og styrer med kjønnsorganet sitt. Vet at man ikke skal bry seg om det og det er naturlig og normalt, og at man skal lære de å gjøre det privat, men hun skjønner jo ikke det ennå... Hvordan skal jeg takle dette?

Nytter ikke å kle på henne igjen, hun kler bare av seg...

I tillegg vil jeg gjerne at hun skal kunne gå å lufte stumpen litt særlig i sommervarmen nå, men synes det er litt flaut og ekkelt at hun skal sitte å styre sånn når vi har familie og sånt rundt oss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, som du selv sier: det er helt normalt.

De i familien din som ikke forstår dette synes jeg synn på, de har da nok et veldig anstrengt syn til kroppen sin.

Jeg ville latt henne holde på og når hun er eldre forklart at man gjør den slags på rommet. Men med 2 år er det jo for det meste bare at de oppdager at det er noe der og det må da være lov?:)

Du kan jo ta kontakt med HS og høre hva de tenker..flaut er det nok ikke uansett siden de helt sikkert har vært borti det før!

Skrevet

Det må jo være greit når hun er så liten. Jeg husker godt da jeg til min store overraskelse, fant hull både her og der som jeg aldri hadde lagt merke til før. Det måtte jo bare undersøkes nærmere :o)

Skrevet

Det er vel helt normalt... Men når jeg er på besøk hos venninner som lar ungene sine fly nakne rundt i hagen, dra seg i tissen og så la fingrene løpe over fatet med jordbær e.l... vel.. da må jeg innrømme at det ikke frister å forsyne seg av det samme fatet! Det er jo en enkel løsning på dette! Ha på en liten truse når hun flyr rundt...

Skrevet

anonym 18.46

da synes jeg heller at hun veninna di kan lære ungene sine at man ikke tar på fruktfatet før man har vasket henda sine. Uavhengig om det er tissen dem har tatt på eller gravd i hagen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...