Kazaya er fødeklar Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Har bestilt kinobilletter til Bruno i kveld. Håper den er så morsom at jeg ler meg til fødsel ... Får kynnere av å le...
Kazaya er fødeklar Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2009 Hva er deres planer for helgen?
julius06 Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 høres ut som en bra plan. min plan for helgen er å sitte å slappe av i stolen min og kose meg med snuppa mi så mye jeg orker.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Mannen jobber seinvakt, så er vel å legge han på snart 3 først og så slappe av. Kanskje det går noe gøy på tv? Evt se sex og singelliv eller spille et spill på dataen min for å få tiden til å gå. Har dessverre blitt skikkelig shoppegal de siste dagene (rastløshetens skyld), så må prøve å ikke gå på nettbutikker....
2 Hærligheter! Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Haha,utrolig bra!! Si ifra om planen funker ;D Hihi...Skal jeg også prøve når det nærmer seg termin,le meg til fødsel..thihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå