Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Jeg er helt ny her inne på Barnimagen. Og for en gjeng med sytete kvinnfolk!! Hva eeeer dette??? Her var jeg innom en sving, og stikker like fort. Tenk å sitte og bedrive tia si med å krangle inne på et nettforum. Ta en titt på dere selv nå. Looses.. Patetisk.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Er det ikke noe som kalles for DIB? er iallefall en lignende side som BIM, hvor det er noe helt annet miljø inne på forumet. De er mye hyggeligere og respekterer hverandre mer enn her inne..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Hahahaha... Mer respekt inne på DIB??? Ikke akkurat!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Hahahaha.....kan du ikke lese....hun mente ikke at det var mer respekt på DIM men på....
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Hm....jeg kan visst ikke skrive...mente DIB!!!
Lykke X 4 Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Det føles alltid sånn i starten, når man begynner å henge inne på disse forumene. Når man så har vært her noen år, preller det aller meste av. Det er bare å overse alle de ufine her inne, og svare de uhøytydelig om du skulle få lyst Dette er ikke den virkelige verden, og mange er nok mye tøffere her enn de elles hadde turt å være om du traff dem ansikt mot ansikt. Ikke bry deg om dem, og kos deg heller her med alle de hyggelige, for det er det mange av Håper du vil trives bedre etterhvert
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Hahaha.. Idioter.. Og forresten, jeg mente ikke losers, heller ikke loosers, men looooosers!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Da jeg kom her inn reagerte jeg likedan.. Fysøren så mange tullinger det er der ute.. Men det er mange greie damer ( og menn..) her inne også! Jeg har fått hjelp til masse! Jeg er nok blitt litt mer hardhudet etter mine år her inne.. Tar ikke til meg noenting og hiver meg gjerne på en diskusjon.. Dette er ikke det virkelige liv. Får for alle del ikke håpe alle idiotene her inne er idioter i det virkelige liv også!! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Men allikevel GADD du å lage deg et brukernavn for å skrive et innlegg? LLLLLLLL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå