Gå til innhold

"Overhysterisk"? jeg......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke ørlite (les ETT TONN) patetisk av mødre som lever usundt om å kalle de som lever sundt overhysterisk.

Er det liksom DET dere trøster dere med i det dere (med stor gravidmage) trekker inn den "deilige" røyken fra sigaretten i kjeften og i samme øyeblikk gir den andre babyen deres på 10 mnd mange biter med sjokolade.

Kan dere ikke heller bare innrømme at dere ikke klarer å leve et fornuftig liv? Stå for for det dere gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm......tror faktisk det du prater om inngår i "pakka" når man ikke klarer å ta gode valg...

Skrevet

Noen som ikke klarer å la tråden om hun damen som hadde fått kritikk av helsesøster for å gi barnet på 11 mnd sjokolade ligge?

Tydeligvis noen som blei litt fornærmet kanskje? lett it go og bruk tiden på mer fornuftige ting. Tenk å sitte hjemme og la seg bli fornærmet av hva fremmede damer som du aldri har møtt sier og mener.... skaff deg et liv.

Skrevet

Ro ned giret a tuppa over her. Blir bare slått av at det liksom ikke er nok at de gjør masse tullete ting men at de atpåtil bruker oss "sunde" som unskyldning......get it?

Ingen som sier at jeg mister nattesøvnen av dette!

Skrevet

hvem har sagt noe om nattesøvn?

Siden du har gått å tenkt på dette siden sjokolade-debatten, så ja da måtte det ha gnagd! :)

Må bare konkludere med at siden du lager et innlegg ett døgn senere, for å fortsette debatten og få medhold at du ikke er overhysterisk, så har du ikke klart å legge dette heelt bak deg...

Venter i spenning på et meget fornuftig og velskrevet svar hvor du skal rettferdigjøre din trang til å få medhold fra vilt fremmende damer :)

Skrevet

Er du ødelagt? Siden du sier du er sund? hehe, sorry, måtte bare.. men det er kanskje sunn du mener du er :)

Skrevet

Ja smarta, jeg er nok ødelagt som skrev sund og ikke sunn. Rett og rimelig det.

Og du andre oppegående som bruker MER tid på å disse hva jeg irriterer meg over enn hva jeg egentlig legger i innlegget; det hadde jo en sammenheng med at det var flere tråder i dag hvor folk ble kalt overhysterisk og dessuten skjønte ho dysleksi/utlending dama poenget (med å ikke la en 3 mnd baby slikke på sjokolade) til slutt.

Så, skal du bruke mer tid på dette eller......? For du hadde kanskje heller ikke så mye annet fornuftig å bruke tida di på akkurat.........?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...