elmaaani Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Noen som mener de har et gull-tips til meg? =)
Sjokolademonster Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Ikke ett gulltips kanskje?? Men pleier å kjøpe sengesett fremfor klær, og det har blitt godt mottatt!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Eller hva med noen gode salver og kremer for tørr hud og såre stumper? Kommer jo litt ann på din relasjon der og hvor mye du har tenkt å legge i det av penger.
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har funnet en kjekk gave på MiniMe, men de selger muligens andre plasser også. Det er en Tinbox/ beholder med gips, slik at foreldre kan ta hand og fot avtrykk av babyen!! Kjøpte selv en i utlandet da min datter var baby! Datteren min synes det er veldig morsomt å se hvor små hender hun hadde da hun var 4 mnd! Har blitt veldig godt mottatt!!
Mamma´n til lillemor Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Jeg ønsker meg barnebøker og cd`r i stedet for klær. Bøker kan man ikke få for mye av :-) Jeg likte idéen med gips-avtrykk. Fikk lyst til å kjøpe dette selv, men finner ikke på minime.no. Var det der du mente, leo78?
Gumman :-) Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 De har alle fall sett for gipsavstøpninger på barneshoppen.no!
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 fotoalbum, gipsavstøpning, bøker, cd med barnesanger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå