Gå til innhold

Det ekleste jeg ser er HENGENDE AMMEPUPPER! ( :P)

Anbefalte innlegg

Skrevet

de slenger både her og der.. Jeg vil nyte kaffekoppen min i fred når jeg ute, trenger ikke få gratis ammemelk slengt oppi.

Ler... amme her og amme der...

Alle dere som ser ned på de ikke ammende, hvor gammelt er barnet når dere synes det er ekkelt at man ammer da??? og ser ned på andre som ammer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke ned på noen som helst bare fordi de velger å amme lengre enn meg. Folk gjør som de vil.

Neste gang du drikker kaffe skal jeg slenge over puppen og lage en kaffe-latte til deg!

Skrevet

HI er tydeligvis ei som er veldig bitter fordi hun ikke fikk til ammingen selv. Det er ikke verdens undergang om du ikke fikk til det. Du trenger ikke forkle det i å henge ut ammende mødre. Det er ikke bare du som har rett til å spise og drikke på cafe. Det har faktisk babyer også. Amming er en menneskerett. Eller er det bare dine morsmelkerstatningsernærte barn som skal få lov til å spise når de er sultne?

Skrevet

Hehe... Er en ammende mor selv jeg... Snart inn i 6 mnd, men merker det er MYE mindre melk nå... Men det er vel min feil i følge noen av dere hysteriske ammende :) Er bare irritert over dem som henger ut dem ikke-ammende mødrene... Har dere ikke vett nok til å forstå at det finnes 1001 gode grunner for å ikke ha ammet!! Jenta mi synes puppen er det beste i verden...

HI

Skrevet

Pass på at ingen får øye på hengepuppen din mens du ammer da!

"Er bare irritert over dem som henger ut dem ikke-ammende mødrene..."

-Da er det vel kanskje en idè å skrive et innlegg til dem som henger ut ikke-ammende mødrene slik at det er mulig å forstå poenget ditt!

Skrevet

heldigvis er det sånne folk som deg HI jeg driter i når jeg slenger ut hengepuppenene mine for å amme min 16 mnd gamle gutt!

bare fordi du begynner å få lite melk er det ikke ekkelt med oss heldige damer som har masse. jeg ammer så lenge barnet har behov for nærheten ved amming.

Skrevet

Sant det Figa...

Ellers så er jeg gravid igjen, går og spyr og er uvel store deler av dagene, er vel ikke så rart at det begynner å minke. Flott at man ammer så lenge man har lyst...

Men forstår godt de ikke ammende kvinnene også.

Lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...