Gå til innhold

For lite pynta med tunika og tights i barndåp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i barndåp i helga og bunaden er hos mamma og jeg er lite lysten på å kjøpe en kjole..

Det en fin tunika da vel og merke, og tenke jo høye sko, smykker osv.

Ka dokke trur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel helt greit det ;o) Tipper det blir fint med sko og tilbehør til.

Skrevet

Du kan fint gå med tunika og tights i barnedåp :-)

Skrevet

Hørtes flott ut det:)

Skrevet

Var akkurat det jeg hadde på meg i dåp for 2 uker siden. Ingen som så rart på meg ;)

Høres fint ut spør du meg :)

Skrevet

Ifølge svarene her kan du fint gå i det :) Personlig synes jeg tights er et slaskeantrekk på lik linje med joggebukse.

Skrevet

Jeg synes det er for "hverdagslig" eller "bytur/fest" agtig...

I noen anlednigner kan man godt være litt mere "konservativ" i klesvalget, og Dåp er en sånn anledning. Med mindre det er meldt ut i innbydelsen at antrekket skal være annerledes.

Skrevet

Er blitt mer vanlig at folk har på litt mindre konservativt. Det er alltid noen som kommer i olabukse.

Skrevet

Jeg hadde ikke følt mg vell med det i en barnedåp, men jeg hadde ikke blitt sjokert om andre stillte i det.

Etter at svigermor stillte i langbukser i bryllupet vårt er det vel strengt tatt ikke så mye som sjokerer meg lenger ;-)

Skrevet

Takker for svar:)

Jeg er neimen ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre. Skulle vært mann så jeg kunne tatt på meg dressen uansett anledning;)

Skrevet

Tunika er jo fint. Men personlig syns jeg tights er fryktelig og grusomt og ville dermed aldri tatt det på meg i en barnedåp, eller ellers heller for den saks skyld.

Skrevet

Det har jo litt å si hvordan tunikaen ser ut også da, synes det er finest hvis det er litt lengde på den og den ser litt pyntet ut hvis du skal ha tights til:)

Tights som tilbehør under en lang tunika blir jo nærmest som kjole og strømpebukse og regne..

Skrevet

Jeg syns heller ikke tunika og tights er like fint som kjole og strømpebukse.

Jeg syns generelt tights er stygt. Skikkelig skikkelig stygt.

Skrevet

Jeg går med tunika og tights på jobb flere ganger i uka, og kunner derfor ALDRI gå med det samme i en dåp.

Dåp er fest, ikke hverdag synes jeg

Skrevet

Jeg synes nå tilbehøret har mest å si, og i mine øyne er en svart enkel tights like greit å bruke som f.eks en svart strømpebukse:)

Skrevet

Kommer an på om det ser pynta ut eller ikke. Kunne fint gått i det selv, da jeg skyr dressjakke og trange skjørt som pesten. Ville vel muligens hatt flate sko og.

Skrevet

Vi døpte vår gutt for ett par uker siden og da gikk jeg i tunika og tights! Så kjør på!! :)

Skrevet

Hva er det som er så stygt med tights?:)

Skrevet

Tights er jo knall, bruker det til mye. Omtrent som en vanlig bukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...