Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå er det en stund siden jeg har vært her inne. Har tatt en lang pause.

Vil bare fortelle dere at det er skjedd ett mirakel.

Vi fikk en sønn i 2006 som ble til ved ICSI. Desember 2008 mistet jeg i MA ( ICSI - forsøk). Vi bestemte oss da for å ta en pause til etter sommeren 2009 og skulle opp til Haugesund i september for søskenforsøk.

Det som er så utrolig er at jeg fant ut at jeg var gravid på ferie i Spania nå i juni...og vi har klart det selv....fikk sjokk. Trodde ikke det var mulig, men det umulige har sjedd.

Da vi var på utredning i 2005, fikk vi beskjed av legen at mannen min aldri kom til å gjør meg gravid på naturlig måte...hehe, men det har han klart :) Han er stolt som en hane.

I dag var jeg på ul og såg hjerteaktivitet...åååå, jeg er så utrolig glad.

Er 7+1 uke på vei.

Ville bare dele med dere andre at det er håp og at undere skjer:)

Ha en god sommer og lykke til alle som skal ha forsøk og til dere som ruger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Så moro:D Godt å høre at mirakler virkelig skjer! Lykke til videre med svangerskapet:o)

Skrevet

Hei Gemini72.. husker deg :o)) gratulerer så mye med mirakel spiren, det er jo helt fantastisk..

Jeg har jo selv en mirakelsønn etter mange år og 4 ivf forsøk, så kom han av seg selv før 5 forsøk hehe... her er det jeg som har tette eggledere og fikk beskjed om at skulle jeg mulig få oppleve å bli mamma noen gang var det ivf som gjaldt.. men nei da min kjære lille sønn var sta han og kom seg frem hihi... nå er han 6 mnd og blid som ei sol og verdens skjønneste gutt.... og hver gang jeg ser og snakker med legen min bare smiler han og sier at det virkelig er en mirakelgutt .o))) så nyt det og gleder meg til å høre fra deg fremover på hvordan alt går i sv.skapet!!

Kleeem og masse lykke til..

Skrevet

For en super overraskelse! Veldig hyggelig for oss å lese mirakelhistorier for jeg begynner snart å tro at det må et mirakel til for at jeg skal bli gravid også. Så da ser jeg jo at mirakler skjer :)

Gratulerer!

Skrevet

Jeg husker deg - lykke til med spiren!

:-)

Skrevet

Herlig herlig!!! Gratulerer så mye og lykke til. husker deg også fra forrige runde. vi fikk en jente i 2007, nå var det på´n igjen og denne gangen med to:-) jeg blir likevel helt rørt når jeg hører om dere som klarte det mot alle odds:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...