Gå til innhold

KÅT! Jeg må bare le.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15 uker på vei.. Men jeg er usedvanlig kåt om dagene. Nå har jeg vært på kondomeriet og kjøpt meg sexleketøy for to tusen kroner. Kan man egentlig bruke leketøy med MYE vibrasjon? Jeg har partner altså, men noe må jeg bedrive dagene med jeg også- nå som jeg er sykmeldt. Jeg blir nesten depressiv av denne kåtheten. Blir jo sliten. Man kan jo ikke sitte å tafse hele dagen heller. Beklager for rett-frem innlegg. Bare så utrolig frustrert. Stakkars gubben!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..

Du skal være forsiktig med MYE vibrasjon mot slutten av svangerskapet... :) Siden det kan irritere mormunnen eller hva nå det het for noe :)

Skrevet

Du skal vel unngå å ha vibrerende ting inni deg, om jeg har forstått rett. Utenpå kan du bare vibrere i vei.

Skrevet

hehe, det går så bra så;) De fleste her inne vet hva du snakker om:p

Du kan bruke vibrator utvendig, men ikke innvendig. Det kan tirre livmoråpninga, ikke kult:/ Også må du være forsiktig med dildo osv.. Utover det er det bare å kjøre på:) Livmor har godt av litt trening:D Og om noen måneder, når fødsel nærmer seg, er det bare å kjøre på med sex. Sæd hjelper modning, som gjør at fødselen blir bedre. Og jo mer livmor har trent under svangerskapet, jo mer effektive blir riene, og dermed mindre slitsom/langdryg fødsel:)

Kos deg med kåtheta:) Det går nok over etterhvert:)

Skrevet

Hehe vet GODT hva du prater om, stakkars sambo...Her er det jeg som er "mannen" i huset ang sex!

Skrevet

Artig at noen tør kommentere slikt, hehe

Jeg sa til mannen en dag at det føles som vi har sex hver natt... for jeg drømmer så mange våte drømmer, hehe

Han synes det hadde vært morsommere hvis han fikk være med hver gang;)

Skrevet

Du er ikke alene om å være kåt om dagen. Og her er det også jeg som er "mannen" i huset når det kommer til sex.

Tror jeg skal gå på veggen snart. Gubben har så lite lyst for tiden også, så det hjelper jo ikke på. Sliten, trøtt, vondt i hodet osv....rene dama...he he Hjelper jo ikke at det er ferie heller, siden huset er fult av barn. Kan jo ikke bare ligge å leke med meg selv hele dagen heller da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...