Gå til innhold

En uke siden Daniel døde


Mammaen til Daniel og Ida :O)

Anbefalte innlegg

Føles helt ufattelig trist. Sitter her og er helt tom inni meg. Daniel var et sårt etterlengtet barn. Etter å ha prøvd i tre år og mistet tre ganger ( før uke 12). Gikk det endelig bra i graviditeten. Men dagen etter bryllupet den 31. mai 09 begynte jeg å få en ekkel følelse. Dro på sykehuset og det ble konstatert 2 cm åpning. Ble kjørt i ambulanse til ullevål der jeg lå et døgn før Daniel kom så alt for tidlig 1. juni.. Var 24 +5. Han ble tatt med haste keisersnitt. I 4 uker og 5 dager levde den lille prinsen vår. Han ble større og større for hver dag som gikk- Plutselig en morgen ringte de og fortalte at Daniel var blitt dårligere. De klarte ikke å få i han nok oksygen fra respiratoren. Rett før han døde fant de en stor blodpropp i hjertet som stoppet oksygenet å komme fram til lungene. Men da var det for sent. Legen hadde aldri opplevd dette tidligere ( typisk vår flaks). Daniel ble døpt i det han døde i armene mine. En helt surrealistisk situasjon, Har ikke helt gått opp for meg enda. selv om bisettelsen var i går. Trenger virkelig noen i samma situasjon å prate med. Har meldt meg inn i foreningen et barn for lite, og skal delta i en sorggruppe på ullevål.

 

Må legge til at personalet på nyfødt intensiv på ullevål har vært helt fantastiske. Både pleierne og legen... Ingen som trodde dette kunne skje. Men vi har mistet noe umistelig. I de tyngste stundene har jeg bare lyst til å gi opp, men har en fantastisk mann som er grunnen til at jeg gidder å fortsette..'

 

Ser at noen her har nevn englesiden? Hva er det?

 

Ufattelig å tenke på at dagen før Daniel døde lå han på brystet mitt og koste seg med smokken sin...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke ord som kan trøste. CB senddte meg linken til innlegget ditt. Godt å få lese hva som hadde skjedd. Jeg skjønte ikke hva som hadde gått galt med lille Daniel. Trodde det gikk så fint. Dette er jo helt grusomt. Gråter sammen med deg nå.

Håper du får hjelp til å lære å se fremover etterhvert. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en trist historie med deg:(

Englesiden er et lukket forum, du sender mail med din historie så får du tilgang når de har lest mailen.

 

Det lille lyspunktet i din historie må være at dere fikk litt tid sammen med Daniel, har selv prematur og husker jeg synes den første mnd varte en evighet og at jeg opplevde så mye nytt med knøttebabyen min!

 

Ta med dere de gode minnene dere har med Daniel, godt at du har en god mann ved din side nå!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...