solei Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Kan vi benytte oss av det. Gjelder 2 voksne og 2 barn. Men vi kan vel ta det selv om vi har en baby på 1 år. Han skal jo ikke betales for og ligger i reiseseng. Noen som vet?
Mrs. X Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Jeg lurer på om noen kan fortelle litt om Kongeparken jeg, har aldri vært der. Forskjellen på Tusenfryd og Kongeparken? Vi bor veldig langt fra Kongeparken og jeg lurer vel på om det er "verdt" å dra dit.
solei Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2009 Elsker kongeparken. Er så fint der inne. Mange kule karuseller for førskolebarn og opp til 10-12 år.Hesteridning og båtaktiviteter. Du betaler inn og alt er gratis. Utenom mat og tivoli automatene da. Så har du to bamser som går runt og klemmer og vinker til barna. De har og ett show i ett telt. sist gang var det trylling og magi. Du kan sjekke hjemmesiden deres. Men for eldre barn blir det kanskje litt kjedelig.
Malita Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Sjekket noe lignende i Sverige Der gjekk det i hvertfall. Så det går sikkert i kongeparken og Ring tilf. som antagelig står på siden og spør for sikkerhetsyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå