La vita è bella <3 Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har handlet -nydelig porselenskaketopp og eng.kamera på kreativtbryllup.no Mye fint til en generelt rimeligere pris enn andre steder -armbånd hos ariela.no - mye fint innen bl.a. smykker og tiaraer og FRI FRAKT -kjole fra jkdress.com, som så mange andre her
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Jeg er spent på den nye nettbutikken med brudekjoler som skal åpne 1.august jeg. Det skulle komme så masse flott det. Kjoler som ingen andre hadde. Hadde jeg bare husket hvor jeg så reklamen. Jeg husker ikke hva den heter. Jeg vurderte jkdress, men vil ta en titt i den nye først for en skulle kunne designe sin egen brudekjole og. Ikke noen som vet hva den heter vel ?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 WWW.GFMOTE.COM De kan hjelpe å finne fine og billige brudekjole, Ser innom side. De kan skaffe billge bryllupu utstyr også...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Jeg anbefaler http://www.somaras.no som har levert mange kvalitetsvarer her inne som jeg har hørt skryt av her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå