Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikke svare på innlegget, skriver derfor et nytt.

Det viktigste er hva kroppen din var vant til før du ble gravid (hvor hardt og mye du trente da), og hvordan du har det når du trener nå. Hvis kroppen din er vant til hard trening fra før og det føles bra nå, er det ingen problemer med å trene hardt. Før jeg visste at jeg var gravid sist gang trente jeg til NM i 30 varmegrader. Jeg ble både overopphetet og fryktelig sliten, men det gikk helt fint. Etter noen uker ble jeg veldig trøtt og klarte ikke ta i så mye lenger, da justerte jeg bare ned intensiteten. Jeg løp til jeg var i 7 måned, men en dag kjentes det ikke bra lenger, så jeg stoppet og gikk hjem. Etter det gikk jeg mange km til fots hver dag helt frem til den dagen jeg fødte:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har igrunnen fortsatt som før jeg ble gravid og det føles helt greit så jeg fortsetter nok med det til jeg eventuelt synes det blir litt for mye. Det er ikke snakk om så har trening som det du har gjort så det går nok helt fint.

Vet du når man bør slutte å trene magemusklene? Er det når de begynner å tøyes? Det høres jo mest logisk ut for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...