Gå til innhold

2.eller 3.år mellom søsken? Hva er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på snart 1.år. Min sambo vil gjerne at jeg skal bli gravid snart, slik at det blir ca.2.år mellom barna.

Jeg synes det virker bedre med 3.år mellom barna...

Erfaringer?

2. eller 3.år mellom søsken?

Leker barna bedre sammen om de er tettere?

Det virker også deilig at gutten min er f eks ferdig med bleier når vi får en til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos oss blir det 4-5 år mellom :)

det er 3,5 år mellom meg selv og min søster - mye krangling da vi var små, men bestevenner når :)

Skrevet

Vi har 20 mnd mellom bror og søster her, syns det er helt perfekt. En 3 åring kan nok bli mer sjalu og trassig (ikke nødvendigvis), men vi har ikke hatt noen sånne problemer her. Han hadde sluttet med bleie gutten da, når minsta kom.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg har 3,5 år, 5 år, 2 år og snart 3 år mellom de tetteste. Synes egentlig det er fordeler med alle aldre.

En toårig er ikke så sjalu, men det blir han jammen når søster er 1 år og tar lekene hans ;) og mna forklarer at hun ikke helt skjønner..

En treåring hjelper til og forstår mer. og en femåring ennå mer.. Min 5 åing og 10 åring har dager de er perlevenner. Det har 3 åringen og 5 åringen også..

Smak og behag sier nå jeg.

Helt greit at begge bruker bleier, man er jo i gang, uansett ;) man slipper at eldstemann torturerer mamma hver gang hun skal amme minsten med doturer. Hihi.

Skrevet

hmm, ja ikke lett det her.

Om jeg skulle vært gravid igjen synes jeg at det hadde vært veldig vanskelig å sid et til min sjef...

Da jeg begynte i ny jobb, tok det 4.mnd også ble jeg gravid. Jobbet jo hele svangerskapet da...Men så var jeg jo borte et helt år. Hvis jeg blir gravid nå, slik at det blir 2.år mellom mine, ja da må vi sette igang snart igjen;) Vet ikke hvor populært det hadde vært på jobb-fronten men...

Egetlig skal jeg ikke ta stilling til det heller, men gjør det for det.

Takk for svar:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...