Gå til innhold

Serin@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi ser inne på profilen din, så sår det at du er mamma til 2 små søte - en jente og en gutt.

Trodde du bare var mamma til en, slik har jeg fått inntrykk av deg inne på aleneforeldreforumet. Just wondering, selv om jeg strengt tatt ikke har noe med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva`??

Hmm... nå sjønner jeg litt mer her. Blitt lagt ut noen innlegg med det nicket som noen har sporet tilbake til serina, må være noen som har hacket seg inn på profilen min da, får vel sende en mail til modde

Jeg er IKKE mamma til 2 søte små, har en gutt på snart 5 :) og ja jeg er alene mamma!

Gjest Tale30
Skrevet

Er det du som er født i 1938 da? Med tanke på den artige støv-kommentaren jeg prøvde meg på..

Skrevet

Hvor kommer det opp forresten? Når jeg trykker på nicket mitt kommer det opp Serin@? Så hvor står dette andre nicket?

Faens dritt menneske som har utgitt seg for å være noen andre på MIN profil...

Skrevet

Haha Tale30, det er nok en liten tastefeil, 1983 :)

Hehe, så har kansje mer surmelk enn melkestøv..??

Skrevet

Nå står det Serin@, men da jeg spurte stod det mammatil2småsøte-jenteoggutt og født i 1938.

Profilen din er ganske ny, trodde den Serin@ jeg visste om hadde en eldre en. Kanskje du har skaffet deg en køddeprofil også? Nei, orker ikke gruble i de baner.

Skrevet

Profilen min er ny fordi jeg slettet den sist da det var mye tull her med at folk logget sin inn på andres profiler uten hensikt. Men har vært bruker her siden sommeren 2004!

Har ikke noe tulleprofil nei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...