fått nr 2 <3 Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Har i en liten uke kunne kjenne livmoren om blæra mi er full. Den strekker ganske langt opp mot navlen. I går var den skikkelig stor og den bulte opp på venstre side slik at den kjentes veldig godt. Brukte doppler og kunne finne hjertelyden på knøttet der oppe midt mellom navlen å symfysen også. Er 10+1 i dag. Har bilde av "kulen" min på siden min her. Er det flere som har opplevd dette så tidlig?
HeidiL Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 står at du ikke har noen profil når jeg klikker på navnet ditt...så da får jeg ikke bedømt noe bilde...
Sjokolademonster Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Er bare ca 8 uker nå, men husker dette sist :-) Morro!! På morgenen når jeg måtte på do og lå på rygg, kunne jeg se en klump på størrelse med en matpotet på høyre siden. Tror jeg var rundt 10 uker da :-) I uke 14 syns jeg å huske at jeg kunne kjenne spark.. Eller var det i uke 16? I hvertfall tidlig, og vi kunne kjenne det tydelig utenpå begge to :-)
fått nr 2 <3 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2009 da har jeg fikset det slik at dere kan se det Litt blod så jeg skjønte ikke at man måtte lage en profil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå