jippiii Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Har en katt på 12 år hvor det kommer ut blod bak!men har lagt merke til det på henne før....
2prinsesserogbim Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Ja har de ikke løpetid de da?? Eller tar eg helt feil
Tweak Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har hatt hokatt hele mitt liv og aldri lagt merke til noe blod som kunne vært mens. Men så er jo kattene veldig gode på å vaske seg da, så et kan godt hende at kattene mine har vasket vekk spor lenge før jeg kunne ha lagt merke til noe! Så jeg vet heller ikke... Har aldri hørt noe om det heller. Husker jeg ble overrasket første gangen jeg hørte at hunder hadde mensen, men når jeg tenkte etter så var det jo ikke så ulogisk, vi er jo pattedyr så der er jo mange likheter. Men om det er det samme for katter har jeg lurt på lenge, men bare ikke somlet meg til å finne svaret på...
V.A.B Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 milde himmel. ja, hokatter har løpetid, hannkatter slipper
Mogop fikk augustgutt Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Det heter løpetid.... Er litt imponert over at det tok 12 år før du oppdaget dette... På den annen side, så ville jeg vurdert om allmenntilstanden hennes er normal hvis dette er første gangen du ser det -en 12 år gammel katt begynner å dra på årene, og kan jo pådra seg div sykdommer. Siden du aldri har sett dette tidligere, tenkte jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå