Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 .. hun holdt barnet mitt på armen, og jeg kom bort. Da sa hun: "Se, der er matfatet ditt." (Jeg ammer) Jeg likte ikke den kommentaren, visste ikke hva jeg skulle si.
Gjest Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Hehe, det er jo sant da. Man er også babyens matfat. Den kommentaren hadde jeg valgt å ta med godt humør
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Det hadde jeg ikke reagert på i det hele tatt. Kaller meg selv matfatet iblant
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Var det virkelig noe å bli fornærmet for???? Antar folk må gå meeeget stille i dørene når du er til stede...
Gjest Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 oi.. hm. tenke på alt det jeg har blitt kalt hehe.. det ekke lite heller *matfat *foodmahcin *matstasjon *melkeku and the list goes on and on and on. det finnes verre ting ta det med humor =)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Jeg skjønner deg jeg. Du er jo mammaen til barnet og ikke matfatet til barnet...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 takk, Mylian&A.V+2til:-)) det er det jeg også mener; at jeg er mammaen til barnet!! HI
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 synes det er kjempe pussig å si noe sånt, når man snakker TIL barnet, men dog, veldig lite å henge seg opp i da..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Svigermor tviler nok ikke på at du er mamman... Kan ikke skjønne hvorfor den kommentaren var så ille?
Gjest Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Hmm samboeren min kalte meg for ei luksus-ku... Kan ha noe med at jeg ammet samtidi som jeg las i en avis. Det var ei ku på framsida. Morsomt da... frekt, men morsomt.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #11 Skrevet 10. juli 2009 Det sier min svigermor også, men jeg bryr meg ikke noe om det. Det er jo sant..hehe..er jo truck -stoppen til mini der h*n kan tanke opp..hehe Greit man kan være hormonell av og til men synes ikke man skal henge seg opp i småting og miste humoren selv om man er blitt mamma..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #12 Skrevet 10. juli 2009 Er du seriøs?? At du blir fornærmet av dette?? Jeg takker høyere makter at jeg ikke omgåes slike folk som deg. Må vel veie hvert eneste ord man lirer ut av seg. Makan til sær kjerring. Litt humor får du faen meg ha. Litt av en svigerdatter.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #13 Skrevet 10. juli 2009 Det var nok humoristisk ment. Å bli kalt matfat må da virkelig være den snilleste formen for "mobbing" jeg har vært borti:) Du er jo matfat og mamma;) Ikke værså høytidlig overnfor deg selv.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #14 Skrevet 10. juli 2009 jepp, syntes av og til det er noen uptighte folk her inne. Her har jeg fått høre siden dag en av svangerskapet ord som bolla, tjukken osv. Mange som har reagert på det også. Er jo bare fordi jeg er gravid, er ikke som at de hadde kalt meg det hvis jeg ikke hadde vært gravid?? Er jo bare til å le med..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #15 Skrevet 10. juli 2009 Herregud, er det rart det er krig i verden hvis denne kommentaren fikk deg til å blir irritert! Ta deg sammen!! Du skulle vel amme barnet da hun leverte barnet til deg!!
It's all about me Skrevet 10. juli 2009 #16 Skrevet 10. juli 2009 Du er mamman OG matfatet. Blir du fornærmet over den kommentaren tror jeg ikke jeg hadde våget å snakke med deg i det heletatt. Annet kanskje om været da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå