Gå til innhold

AMMING!!!!!

♥Mie Celine♥Håkon♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) lille snuppa mi (5mnd) blir ikke mett av amming lengere - ho blir derfor bare ammet på kveld/natt/morgen - og får mme/grøt/middag/banan på dagen. alt ettersom hva man har for hånden :)

jeg har så og si ikke melk igjen i venstre bryst - det blir aldri melkesprengt lengere. bare høyre. så ender opp med å kun amme på høyre side. har det noe å si???? ikke vil ho amme særlig heller - ho bare fjaser om jeg legger henne til om ho ikke er kjempetrøtt. så ho får kveldsmat - også ammer jeg henne om ho ikke roer seg for kvelden. og hvis ho våkner - ikke alltid - på natten ammer jeg henne , og tidlig på morgenen for da sover ho videre..

spm da er: vil jeg miste all melken snart da? når jeg kun ammer 1-3ganger i døgnet??

jeg synes det er praktisk å slippe og lage flaske så tidlig - så vil holde på en stunden så lenge som mulig :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melkeproduksjoenen din vil nok gå ned. Men, kan vel ha endel melk selv om du ikke har melkespreng.

Om du vil fortsette å amme, hadde jeg prøvd å legge henne til venstre bryst også. Da vil jo det komme mer melk der etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...