Mammas lille venn heter Liam Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Start på A og jobb deg gjennom alfabetet etter hvert barn dere får...he he Vi er nå på O.....nei da ;o) Synes begge er fine og mellomste her heter Adrian. Tantebarn som heter Mathias.
snuffe Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Mathias. Pent og klassisk. Adrian synes jeg er litt på grensen til harry.
Duggfrøken Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Morro hvordan folk ser navn. Ofte så setter man de til noen man kjenner. Ser Shute skriver at Adrian er harry. Min skal hete Adrian, synes det er et helt nydelig navn. Men hvor hun skriver at Mathias er pent og klassisk, der ser jeg for meg bonden Mathias... siden jeg kjenner en bonde som heter Mathias hehe. Ta det navnet du synes passer best til din baby, evt. vent til du ser han. Da vet du hva han er
Lea M Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2009 takk for hjelp og synspunkter. Tenker på den måten jeg også. Hvordan man ser på navn har mye og si om man har noen man forbinder til navnet.
MღM Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Adrian har ikke jeg noe forhold til, men synes Mathias er et fint navn. Tror jeg hadde det på listen min faktisk Enig med de over - folk har så forskjellige assosiasjoner til navn så det har alt å si for valget. Jeg vet om mange navn som i utgangspunktet er fine, men så har jeg møtt/kjenner folk jeg kanskje ikke liker så godt som heter det og navnet blir litt ødelagt.
nina12 Skrevet 13. juli 2009 #9 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har både en Mathias og en Adrian så syns begge navnene er veldig fine:-)
Lea M Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. juli 2009 takk for så mange tilbake meldinger:) Heldigvis ingen som har slaktet navnene enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå