Gå til innhold

Dere som hadde spedbarn med rolig personlighet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..fortsatte de å være slik?

Vesla (2 mnd) her er så rolig og smilende og utrolig tålmodig.

Kan ligge og kose seg på ryggen og smile i over en time mens jeg gjør annet....

Kommer hun til å fortsette å være rolig og tålmodig, eller vil personligheten endres når hum blir større?

Storebror var en mye mer aktiv, utålmodig og urolig baby.....og det gjenspeiler personligheten hans nå 4 år etter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle barn er sikkert forskjellige... men min sønn var rene drømme babyen . Sov hele natten fra han var 4 uker, kunne ligge for seg selv og bare "se" rundt seg , var utrolig tålmodig, og blid ;)

Blid er han enda , men når han endelig lerte å gå ( var litt treg, ca 15 mnd) var det gjort...

Fy fader han er høyt og lavt , skikkelig turbo unge ;) Full fart hele dagen ... ( og ikke akkurat fult så tålvmodig lenger heller ;) )

-men verdens beste lille gutt fordet da -

Storesøsteren var heller motsatt " urolig" som baby , men rolig nå ;)

Ikke godt å si hva du har i vente gitt.. Men uansett går det sikkert strållende flott ;)

Skrevet

Ho er langt i fra så rolig som ho var då ho var to mnd., men det skal jammen noko til. Men ho har alltid sove nettene gjennom, sove lite på dagtid, vert fysisk aktiv og blid.

Skrevet

Hadde verdens roligste babygutt, men han er alt annet enn rolig nå, 2,5 år:) Full fres;)

Skrevet

jeg har to abselutt ikke rolige unger,men søskenbarnet mitt hadde "drømmebabyen"sovnet bare han ble lagt i senga og lå å koste seg selv å lekte.men nå hehee,har han høyt å lavt å 10ganger verre enn min sønn..

Skrevet

Ja, min eldste fortsatte å være rolig. Han er nå 5,5 år og er fortsatt en rolig unge. Selvfølgelig har aktiviteten økt, men merker godt i forhold til andre unger at han er rolig.

Skrevet

He-he..regner jo ikke med hun ligger rolig på ryggen når hun er 5 nei *S*. Hadde vært deilig om hun kunne fortsette å være så tilfred uten at vi behøver løpe rundt i huset med henne på armen som vi måtte med broren. Når løper han rundt her selv ;-)

Skrevet

Har had kolikkbaby som hyla og rasa i ett de første mnd som er verdens roligste og mest behagelige å ha med å gjøre nå, og men sovebaby som er som en tornado nå. Så her stemmer det ikke i hvertfall. Det er nok veldig individuelt rett og slett.

Skrevet

Aldri si aldri, min lå rolig på ryggen til han var litt over 4 år, hehe. Eldste har vært enkel med alt. Aldri vært noe styr med noe ang. han. Bortsett fra en trasig (og trassig) periode fra 4-5 år). Da han sluttet å ligge på ryggen, hehe.

Skrevet

mener du rolig eller slapp?

vår frøken har hele tiden vært rolig, men veldig aktiv!

Skrevet

Veldig rolig som spedbarn, så fornøyd og bedagelig at jeg passet på å nyte det så lenge det varte;) Han er fortsatt stort sett fornøyd, og i barnehagen sier de han er veldig tålmodig - men ellers går det i 100. Han er halvanne - og veldig aktiv og hopper og spretter, danser rundt, men kan også pusle for seg selv og er ikke slitsom selv om han er aktiv. Men - jeg hadde nok trodd han skulle bli en sånn rolig liten gutt, ut fra sånn han var som baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...