*Rutletutt* Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Føler vi er de siste i verden til det, he he - gutten på 4,5 år får det ikke - har bare ikke blitt sånn. Ikke spør han etter det og det passer som regel dårlig med når vi spiser middag på lørdagene - som regel spiser vi i barne-tv tid eller rett etter, og da passer det jo dårlig med godteri til barne-tv...
It's all about me Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Begynte til påsken iår, da var han like under 3. Men det er ikke noe fast opplegge. Noen ganger får han andre ganger ikke, og de gangen han ikke får merker han ikk noe til det siden han ikke kan ukedagene enda. Liker bare å se han kose seg med en skål med noe godt i, og da bruker jeg lørdagen som en unnskyldning for meg selv, ha ha ha. Får aldri store mengder da.
*Rutletutt* Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2009 He, he - her er det lykke når de får hver sin rosineske, så jeg vet hva du mener;o) Han får av og til godteri altså, men ikke ofte - stort sett kun hvis det er andre unger som får, da får han også selvsagt - men han spør aldri etter det hjemme.
ApriIbaby Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Vi begynte vel da han var omtrendt 3 mnd, Da fikk han en pupp ekstra til barne -tv..... Neida *S* han var vel mellom 2 og 3. det var når han hadde oppdaget og lært hva lørdagsgodt var andre steder.
Mille** Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Med nr 1 drøyde vi ganske lenge, men med nr 2 gikk ikke det, hun skulle jo seff ha når storesøster fikk. Begynte vel rundt 2 års alderen med rosiner, nå får hun en liten pose godis hver lørdag. Snart 4 år gammel. )
*Rutletutt* Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2009 He, he - en ekstra pupp til barne-tv;o)
Hyacinth Bucket Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Han får ikke godteri, men han får kjeks og et glass brus til barnetv. Han er 2,5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå