Gå til innhold

Trenger så sårt litt hjelp :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 27 og har har er relativ aktiv liten krabat i magen di siste 10 ukene. Sparker hele dagen og til tider ganske så kraftig. Plutselig har det stilnet. Jeg kjenner enda liv men di siste dagen er det akkurat som det har dabbet litt av. Samt at sparkene er svakere. Kjenner jeg blir litt redd. Har jeg egentlig noe å være redd for? Skal på kontroll på tirsdag, har jeg behov for en sjek før den tid?

Tusen takk for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du seg usikker skader det aldri å be om en kontroll, men det er også normalt at de blir roligere etterhvert som de vokser.

Så lenge du jevnlig kjenner bevegelse gjennom dagen så er det det viktigste.

Men for all del, er du nervøs så ring føden og spør, bedre med en sjekk for mye enn en for lite.

Skrevet

Ikke vær redd for å be om en sjekk! Jordmor kan jo kjapt lytte etter hjerteslag, eller føden kan se at babyen har det bra! Skulle det være noe, feks med næringen den tar til seg, er det jo bedre jo tidligere de oppdager det!

Til trøst skal det sies at de ofte kan snu seg og sparke innover en tid, det gir veldig mye mindre utslag enn når de holder det gående mot magen..

Den kan jo også ha blitt litt større, og dermed ha mindre plass!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...